Bersama Berjuang

Friday, October 8, 2010

ANWAR PANAS HATI!!! ZAID MENYERANG BALAS!!!

"Anwar ni gila dan suka tipuuuuuu..." - sekadar ayat hiasan....hehehehe..
PETALING JAYA 7 Okt. - Calon Timbalan Presiden Parti Keadilan Rakyat (PKR), Datuk Zaid Ibrahim menyifatkan, polisi parti itu untuk memboikot mana-mana media terutamanya Utusan Malaysia sebagai tindakan tidak rasional.

Katanya, larangan berkenaan bukan sahaja menolak prinsip kebebasan media tetapi turut menyekat ruang untuk PKR menyedarkan orang ramai mengenai perjuangan parti itu.

"Mungkin itu keputusan parti tapi keputusan nak boikot akhbar bukan polisi yang baik, berapa organisasi kita nak boikot? Utusan Malaysia dan Berita Harian tapi bagaimana dengan New Straits Times (NST) dan The Star? Kalau kita berterusan begini, jadi pada siapa kita nak bercakap?

GERAKAN TIMUR:
Hahahahaha.... kali ni GT mmg bersetuju dengan Tok Kuda.  Bila Tok Kuda sebut "tidak rasional", maka lebih mudah untuk GT kata siapa yang memboikot Utusan Malaysia adalah "gila".  Anwar gila, Nik Aziz gila, klu Kit Sial dan LGE lagilah ... GILA DAN BABI!!! Hahahahaha....

Yang menarik, statement Tok Kuda diatas adalah untuk menempelak statement Al Jubooree apabila melarang ahli PKR membuat kenyataan di media arus perdana.  GT ada menulis DISINI.  Anwar back up Assmin, Tok Kuda sindir Anwar!!!  Serangan halus makan dalam...hahahahaha... Syabas Tok Kuda, kerana berani merubah PKR dan tidak sedayus penjilat tegar anwar dalam pkr.

3 comments:

  1. Tak banyak kali Zaid bercakap rasional mcm ni..

    Nyatanya, saya lihat Zaid memang bersungguh untuk membentuk pakatan pembangkang yang benar2 telus & bertanggung-jawab. Nampaknya dia tidak suka politik picisan keanak2an..., yang hanya hebat memaki-hamun serta menyemarakkan fitnah. Dia ni (Zaid) kekal dengan imej; kalau ada apa2 yg dia nak cakap, dia cakap jer.

    Penasihat PKR tu banyak sangat 'tektik' dia.., sampai bingung satu Malaysia..!

    ReplyDelete
  2. Zaid Ibrahim ..zaid ibrahim....

    nama itu makin ditakuti oleh azmin dan anwar.

    ReplyDelete
  3. salam tn,saya blogger dari sarawak mohon tuan linkkan blog saya.tq.

    ReplyDelete

Kepada yang "Anonymous", sila tinggal nama glamer dibawah komen anda. DAP beromen, Pas tanggung, berani komen, sendiri tanggung...hehehehe.. Terima kasih!!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...