Bersama Berjuang

Wednesday, September 29, 2010

YBK - MAJLIS MAKAN MALAM AMAL - Bantuan Anda Diperlukan!!!

Asrama Kasih YBK Gesir, Hulu Bernam
SHAH ALAM - Sempena sambutan ulangtahun ke -20, Yayasan Basmi Kemiskinan (YBK) akan menganjurkan Majlis Makan Malam Amal YBK ‘ Malam Sejuta Harapan Ke-6’ bertemakan ‘Malam Harum Kasturi’ pada Khamis ini di Pusat Konvensyen Sime Darby.

Majlis yang akan dirasmikan oleh Perdana Menteri, Datuk Seri Najib Tun Razak ini bertujuan untuk mengumpul dana bagi membiayai kos operasi Pusat Bimbingan Kanak- Kanak Istimewa (PBKi) yang akan dibina oleh YBK di Serendah, Selangor.

Selain itu, hasil kutipan dana melalui jualan meja makan malam juga akan disalurkan ke Tabung Sinar Kasih Ramadan.

Majlis yang akan diserikan dengan persembahan artis terkenal tanahair, Datuk Khatijah Ibrahim dan Ramli Sarip ini mensasarkan 75 meja bakal dijual dengan kehadiran tetamu dianggarkan sejumlah 750 orang.

Kepada mereka yang berminat memberi sumbangan untuk Majlis Makan Malam ini, jualan meja masih lagi dibuka dengan harga serendah RM2000/buah sahaja untuk 10 tempat dengan menghubungi Cik Wan Afifah / Cik Maiza di talian 03-78750036 / 03-78750382 atau ke Akaun Yayasan Basmi Kemiskinan: Bank Islam 12038010002132.

Semua sumbangan yang diberikan akan mendapat pengecualian cukai ruj JHND (01/35/42/51/179-6-3710), Warta Kerajaan bil. 8954 bertarikh 11 Oktober 1990.
 
GERAKAN TIMUR:
Gerakan Timur menyeru pada anda semua, yang berkemampuan, yang kaya raya, datang dan sertai majlis amal ini.  Sumbangan RM2k untuk satu meja sangat bermakna bagi YBK dalam usaha membantu mereka yang kurang berkemampuan.  Lebih2 lagi, Yayasan Bantu Kemiskinan menghadapi kesulitan setelah perancangan untuk sumber kewangan dari projek UiTM Serendah gagal akibat tindakan rakus dan kejam oleh kerajaan rejim khalid ibrahim, pimpinan DAPigs. 

YBK sudah menjadi Yayasan Bantu Keadilan?  KLIK SINI

Untuk mengikuti perkembangan terbaru YBK yg dizalimi oleh Fuckatan, KLIK SINI
 

1 comment:

  1. AKU PEMINAT PAPA ROCK BROO. ZAKIAH ZAKIAHHH PENARI PDG PASIR TERNAMAAA...DPT TENGOK DR JAUH PUN OK HEHEH

    ReplyDelete

Kepada yang "Anonymous", sila tinggal nama glamer dibawah komen anda. DAP beromen, Pas tanggung, berani komen, sendiri tanggung...hehehehe.. Terima kasih!!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...