Bersama Berjuang

Monday, September 2, 2013

VIDEO: Siapa Lelaki Malaya Yang Mengamuk Bikin A. Samad Said Terkedu... #MERDEKA




Sesiapa pun lelaki ini, apa pun pendirian politiknya, GT salute kepadanya kerana berjaya menunjukkan sikap tegas dan tidak berkompromi kepada sebuah pengkhianatan...

Bukan sekadar berbicara di mulut, dia bertindak atas kebertanggungjawabannya.

Kepada brader botak... lu mmg hati kering bro.. muahahahahaha...

11 comments:

  1. Inilah yg dinamakan patriotik!

    Bukan macam Najib patriotik itu disamakan bila melihat ribuan pengunjung di dataran Merdeka.

    Membiarkan anak-anak Cinabeng menterbalikkan Jalur Gemilang adalah sangat tidak patriotik...sedangakan Najib, KDN punya kuasa dan diamanahkan oleh rakyat.

    Patriotikkah Najib membiarkan Wee Meng Chee (Namewee BABI) memperlekehkan dan menghina lagu kebangsaan, Negaraku?

    Ternyata Najib, Nazri Aziz tdk patriotik. Membiarkan diri diLANCAUCIBAIKAN oleh Cinabeng juga satu tanda tidak patriotik!

    ReplyDelete
  2. Ini baru dinamakan wira merdeka..tapi sayang dari ribuan yang hadir hanya seorang yang berani berdepan risiko dari puak2 samseng pembangkang demi negara..

    ReplyDelete
    Replies
    1. Lu tak tau broo......apa yang berlaku pada malam tu .....sampaikan puak musibat tu tak berani buat apa apa .....siapa kami itu tak perlu tau .....Negara berdaulat ....tanah tumpah nya darah ku .......

      Delete
  3. Syabas hero2 Melayu yang bertindak berani menentang pengkhianat2 negara pada malam ambang Merdeka tu. Diharap akan ramai lagi hero2 Melayu yang akan muncul dimasa hadapan yang boleh menggantikan Khairy Jamaluddin, Nazri Aziz dan Hisyamuddin. Jom bangkit wahai pejuang2 Melayu sekelian....................

    ReplyDelete
  4. Inilah rakyat malaysia yang betul2 menghayati erti patriotik kerana mempertahankan maruah jalur gemilang dari dipersenda dan diperlekehkan oleh pengkhianat negara. Yang lain tu cakap saja tak serupa bikin termasuk orang orang umno yang tidak ada lansung semangat patrriotik menjaga maruah bendera negara. Pahlawan islam dulu sanggup mati mempertahan bendera mereka walaupun telah cedera namun maruah bendera tetap di pegang berdiri. Janganlah peminpin negara nak bercakap pasal patriotik kalau dia sendiri tidak mempunyai maruah mempertahankan bendera malaysia dari dihina sedemikian rupa. Tidak ada seorg org umno punyg berani.Moga diturunkan bala ke atas orang orang yg menghina jalur gemilang sebagaimana allah menurun bala ke atas indonesia kerana rakyatnya menghina jalur gemilang dgn mala petaka gempa bumi. Jangan pernainan bendara keramatbitu kerana buruk padahnya.

    ReplyDelete
  5. kpd berader yg rambut putihnye panjang tu.. "lu memang hati kacau bro.."

    ReplyDelete
  6. Memang terharu, rasa teramat hormat dan respect teramat sangat kepada brother ne!.
    Tiada perkataan yang dapat menjelaskannya.
    Inilah pejuang sebenar anak negara kita...tak kira apa jua bangsanya!.
    Harap masih ramai yang sepertinya.
    Pendirian mu memang mendapat 1,000,000 % sokongan saya.
    Kepada yang mengibarkan bendera asing tu!, kasi buang negara je! atau lu semua berhidjrah ke tempat lain lah!...senang dan aman damai MALAYSIA ini.

    ReplyDelete
  7. Semuga ramai lagi anak anak Melayu yang berjiwa seperti Mat kilau....

    ReplyDelete
  8. Pak Samad...semangkin tua kamu,semangkin tak berakal

    ReplyDelete
  9. Dah macam jerangkung memang tak layak tinggal dimalaysia ini...

    ReplyDelete
  10. kalau dah tua tu buat la cara tua. ingatkan makin tua makin matang akal fikiran. pak samad ni bawak2 la berubah. ntah apa yang dia tak puas hati sangat dengan kerajaan Malaysia ni ntah. pelik tul la.

    ReplyDelete

Kepada yang "Anonymous", sila tinggal nama glamer dibawah komen anda. DAP beromen, Pas tanggung, berani komen, sendiri tanggung...hehehehe.. Terima kasih!!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...