Bersama Berjuang

Monday, June 11, 2012

Isu PTPTN: Akhirnya Kebenaran Terpacul Dari Mulut Fuckatan Sendiri!



Gempar politik yang dibuat oleh pembangkang apabila cuba meraih populariti akibat dari cadangan memansuhkan PTPTN semakin di penghujungnya.

Kita sedia maklum bahawa cadangan tersebut dianggap “pendek akal” dan tidak popular oleh kebanyakkan rakyat normal, kecuali Rafizi Ramli dan segelintir pengikut Syiah laknatullah yang cuba juga menegakkan “benang yang basah” untuk terus menjadi wajah kesayangan Anwar.

Umum mungkin sudah mengerti, bagaimana Anwar Ibrahim “dilibas” kiri dan kanan oleh rakan sekutunya seperti DAP dan PAS dalam satu mesyuarat tertutup Pakatan gara-gara isu PTPTN yang dilihat “memakan diri sendiri”.  Tidak hairanlah, sekiranya DAP mengajar PAS untuk bermufaraqah dalam isu PTPTN ini.  Sungguhpun begitu, PAS terus mengharapkan askar Syiah mereka bergerak untuk terus meracuni golongan mahasiswa di dalam isu ini.

Amat menghairankan apabila terdengar lolongan dan salakan dari pemimpin PR apabila PTPTN mengambil keputusan untuk memansuhkan PTPTN di Unisel.  Kejam, zalim dan tidak berperikemanusiaan adalah perkataan-perkataan popular yang digunakan bagi melabel betapa “zionisnya” kerajaan ke atas pelajar-pelajar di universiti tersebut.

Baca seterusnya DISINI

No comments:

Post a Comment

Kepada yang "Anonymous", sila tinggal nama glamer dibawah komen anda. DAP beromen, Pas tanggung, berani komen, sendiri tanggung...hehehehe.. Terima kasih!!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...