Bersama Berjuang

Tuesday, May 15, 2012

Tunku Abdul Aziz "Mangsa" Kebebasan Suara DAP!



Wawancara di NTV7 malam tadi benar-benar memberi pengertian yang mendalam dan maksud boneka bagi dalam memastikan orang Melayu terus dibuai dengan pembohongan bahawa DAP itu parti yang bersikap terbuka, dan penuh demokrasi.

Taktik DAP dengan memberi pangkat dan jawatan kepada ahli bukan Cina bukanlah satu rahsia, di mana tujuannya untuk menarik undi Melayu semata.

Namun, pangkat dan jawatan adalah “wayang kulit”, di mana hak untuk bersuara tidak sama sekali wujud, kecuali memberi keuntungan politik DAP.

Inilah wajah sebenar DAP, yang sebenarnya bersikap autokratik.  Hanya tidak bersetuju dengan cara BERSIH dikendalikan, Tunku Abdul Aziz dikecam hebat oleh dalaman DAP.  Ini juga cara pemerintahan DAP, yang mahukan orang Melayu yang berpangkat sekadar menjadi boneka, “zip mulut” dan nikmati apa jua ganjaran yang diberikan secara tersembunyi.

Baca seterusnya DISINI

1 comment:

  1. ...
    ..
    .
    Syukur Alhamdulillah.
    Sesat di hujung Jalan...kembali ke PLUS Highway!

    Jadilah Rakyat yang Bettina untuk Bangsa Melayu...sebarkan kebodohan kepincangan kerakusan DAPig!

    .
    ..
    ...

    ReplyDelete

Kepada yang "Anonymous", sila tinggal nama glamer dibawah komen anda. DAP beromen, Pas tanggung, berani komen, sendiri tanggung...hehehehe.. Terima kasih!!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...