Bersama Berjuang

Tuesday, May 8, 2012

Khalid Tersenyum Girang.... Hambik Kau Azmin Oiii..!!!



Seperti yang penulis congak melalui senario politik dalaman PKR, memang telah wujud usaha untuk menjatuhkan Azmin Ali sejak sekian lama.  Cuma, rakyat dihidangkang dengan pelbagai skandal dalaman PKR, sehingga isu kamera di bilik menteri besar menjadi bualan hangat.
“Trend” atau “pattern” nya, kepada yang mungkin tidak sedar, menjurus kepada sesiapa yang cukup rapat, atau boleh dipanggil kroni kepada Khalid Ibrahim.  Dan isu kamera cukup untuk kita sedar, terdapat usaha untuk menjatuhkan Khalid Ibrahim dari dalam parti itu sendiri.
Senyuman penuh bermakna dari Khalid Ibrahim apabila diajukan soalan tentang foto yang sedang tersebar luas menceritakan segala-galanya.  Secara tidak sedar, itu adalah bahasa tubuh, yang sama sekali menggambarkan betapa kepuasan hakiki politik tercapai atas usaha tanpa jemu, semenjak 2008 sering menjadikan Khalid & Co mangsa sindiket dalaman.
Baca seterusnya DISINI

No comments:

Post a Comment

Kepada yang "Anonymous", sila tinggal nama glamer dibawah komen anda. DAP beromen, Pas tanggung, berani komen, sendiri tanggung...hehehehe.. Terima kasih!!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...