Bersama Berjuang

Tuesday, May 8, 2012

GEMPARRR... Tian Chua Buntingkan Gadis Melayu??? Lu Manyak Hamsap Laa..


Pendedahan ini dibuat oleh Raja Petra, nama yang cukup sinonim dengan penulisan maya. Sekian lama menghanjingkan diri kepada Anwar Ibrahim dan kuncu-kuncunya, kini Raja Petra bertindak menyerang bekas tuannya.  

Skandal seks terus menghantui kepimpinan pembangkang yang hilang sudah moral mereka.  

http://www.malaysia-today.net/mtcolumns/49169-episode-30-a-declaration-of-war  
Andai benar dakwaan Raja Petra ini, apa yang berlaku bukanlah sesuatu yang mengejutkan, kerana seks bebas, seks songsang dan gila seks memang dipraktikkan dengan cemerlang oleh barisan kepimpinan pembangkang.  Maka tidak hairanlah, seorang bapa boleh menutup mata apabila anak gadisnya dibuntingkan oleh "si hanjing penggigit polis" ini.  

Malangnya, yang menjadi mangsa adalah kandungan itu, yang jelas tidak bersalah.  Lebih malang, gadis Melayu pula yang dijadikan tempat melampias nafsu hanjing.  

Sekiranya diperhatikan, apa yang dilakukan oleh Raja Petra bukanlah sesuatu yang menghairankan, kerana saban hari ramai pemimpin, mahu pun ikon pembangkang yang sudah tidak lagi mahu bersama Anwar.  Puncanya, pastinya sifat Anwar sendiri, dari segi perjuangan, akidah malah janji-janji yang tidak ditepati.  

Yang tinggal, hanyalah najis politik, dan juga budak-budak hingusan yang dahaga belaian seorang gay tua.  

No comments:

Post a Comment

Kepada yang "Anonymous", sila tinggal nama glamer dibawah komen anda. DAP beromen, Pas tanggung, berani komen, sendiri tanggung...hehehehe.. Terima kasih!!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...