Bersama Berjuang

Thursday, May 10, 2012

GEMPAR... Blog Pena Minang Telah Di HACKED Selepas Pendedahan Kotor 3.0 Di Tanah Suci!!!



Blog sahabat, Pena Minang telah di HACKED malam tadi oleh golongan yang ternyata benci dan risau akan siri pendedahan yang dibuat.  

Untuk makluman, Pena Minang terkenal dengan perjuangan anti Syiah, satu elemen yang terdapat pada demo haram BERSIH 3.0.  Bukan itu sahaja, pendedahannya terhadap perkembangan Syiah yang menular di kalangan pemimpin politik dan mahasiswa juga telah membuka mata ramai pihak.  

Artikel terakhirnya ialah pendedahan berkenaan demo BERSIH 3.0 yang dibuat di Tanah Suci, yang mana telah menjadi satu permasalahan besar apabila kerajaan Arab Saudi sedang menimbangkan untuk menghentikan kuota jemaah haji dari Malaysia gara-gara unsur demonstrasi ala Syiah itu. 

Dikhabarkan, kerajaan Arab Saudi sedang memburu mereka yang terlibat.  

Apa yang berlaku kepada Pena Minang mengingatkan kejadian yang berlaku kepada GT, di mana blog GT juga pernah digodam! 


Buat Pena Minang, kami para blogger doakan agar anta tidak berputus asa, kembali bangkit untuk menyambung perjuangan yang belum selesai.  Syiah must die!  Hubungi kami apabila blog baru anta siap. 

Bukan itu sahaja, laman FB Pena Minang juga mengalami nasib yang sama. 

Video dibawah menunjukkan pendedahan Pena Minang, juga artikel terakhirnya sebelum disyahidkan atas perjuangan menentang Syiah Laknatullah, dan BERSHIT 3.0!


Allahuakbar!!!

No comments:

Post a Comment

Kepada yang "Anonymous", sila tinggal nama glamer dibawah komen anda. DAP beromen, Pas tanggung, berani komen, sendiri tanggung...hehehehe.. Terima kasih!!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...