Bersama Berjuang

Thursday, April 19, 2012

PANASSS... Punca blogger Yob Tualang Sekah, Presiden RTPJ Angin Satu Badan Didedahkan!


Yob Tualang Sekah, blogger pembangkang, merangkap barisan hadapan kepada cita-cita Road To Putrajaya meluahkan rasa kecewanya.  

Tatkala beranggapan gelombang itu telah bersedia menenggelamkan Putrajaya, kepercayaannya direntap oleh hakikat bahawa  sambutan hangat di kalangan cybertrooper hanyalah kepalsuan semata.  Percaya atau tidak, itulah hasil yang dinikmati oleh pembangkang, yang rata-rata seorang cybertrooper mereka mempunyai lebih dari 30 akaun cyber.  Apabila bilangan itu diterjemahkan kepada realiti, anda boleh nilai sendiri seperti foto-foto dibawah:





Pedih di hati ditusuk sembilu, apabila kehadiran so-called ikon pembangkang seperti blogger DAP, Aspan Alias, blogger Sakmongkol AK47 dan Hishamuddin Rais langsung tidak membantu populariti program ini.  


Aduhaiiii... tak sanggup Yob kenangkan.. semua telah nyata, program telah gagal.  Melihat kepada nama-nama besar itu, maka secara kualitinya, ikon pemain media sosial mereka telah ditolak oleh cybertrooper mereka sendiri, yang diterjemahkan melalui jumlah hadirin, kuantiti!

Apakah pengakuan dibawah ini dicerminkan melalui program mereka seperti diatas? 


Kesian... Yob berkata, ada pihak dalaman cuba sabotaj program itu.  Ye ke? Ke alasan je tu...

Baca artikel terdahulu dari GT berkenaan pendedahan ini DISINI

1 comment:

  1. aku nampak hishamudin rais al-juburi ! ... kaki balut sekali ngan yob tualang sekah ni... tangkap, urine, sepak je..

    ReplyDelete

Kepada yang "Anonymous", sila tinggal nama glamer dibawah komen anda. DAP beromen, Pas tanggung, berani komen, sendiri tanggung...hehehehe.. Terima kasih!!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...