Bersama Berjuang

Friday, April 6, 2012

Foto Provokasi Pembangkang Di Ceramah Hasan Ali Ditunjangi Tua Terkutuk!



Klik Imej Kasi Clear!

Ini gambar seorang ahli PAS yang terjerit-jerit bila Hasan Ali nak memulakan ceramah beliau di Desa Mentari, Kelana Jaya semalam.. Lepas jerit cepat2 balik naik kereta yang dipandu isterinya.


Seorang lagi ahli PKR yang memekik dihujung ceramah Hasan Ali.

Minta siarkan gambar mereka dalam blog untuk memberi pengajaran - lain kali jangan kacau majlis orang.

GERAKAN TIMUR:
Foto dan keterangan diatas adalah titipan teman dari lokasi medan tempur Hasan Ali.  Terima kasih atas email yang dikirimkan untuk makluman seluruh rakyat bahawa, benih-benih parasit mula mekar subur hasil "baja" liberalisme dan pluralisme.

Ia mengimbas tentang satu lagi kejadian, dengan modus operandi yang sama apabila Hasan Ali bertempur di Kg Kuantan, kalau tidak silap, apabila terdapat wanita separa waras melilau-lilau dan mengganggu tumpuan hadirin.

Taktik terbaru ini menunjukkan betapa kegusaran yang maha tinggi di kalangan PASrasit yang risau dengan risalah kebenaran akan menoktahkan cita-cita ala Syiah mereka.  Sekaligus, ia membungkam kenyataan Dr. Rani pada sidang akhbar sejurus selepas Hasan Ali dipecat.  

Dlm sidang akhbar itu, Dr. Rani mengatakan pemecatan Hasan Ali tiada impak kepada PAS.  Hakikatnya, ceramah Hasan Ali di kwsn Pesuruhjaya PAS Selangor, dilagakan dengan ceramah PAS oleh Khalid Samad, Zuraidah Kamaruddin dibantu dengan kehadiran istimewa, Khalid Ibrahim menyaksikan jurang kehadiran rakyat yang jauh berbeza.  1000 : 250 !

Hakikatnya, PASrasit kini kepanasan sehingga dapat dihidu "bau" terbakarnya, persis seperti yang berlaku kepada syaitan tatkala sahabat Nabi membaca Ayatul Kursi, seperti yang diterangkan di dalam sirah.

Dan kedua-dua parasit (merangkap tua terkutuk) ini bernasib baik, apabila tiada apa-apa kejadian yang tidak diingini berlaku sungguhpun sikap mereka itu melayakkan untuk menerima barang se das dua penumbuk. 

Semoga Allah bukakan pintu hati mereka.  Amin. 


2 comments:

  1. Kata perjuangkan kebebasan bersuara, tapi bila kita nak bicara tentang kebenaran, mrk bantah.

    NURUL IZZAH MENGAKU DIA TIDAK LAYAK JADI AHLI PARLIMEN LEMBAH PANTAI!! Baca di sini..

    http://apakecoh2.blogspot.com/

    ReplyDelete
  2. GT,

    mrk ni memalukan anakcucu mrk sendiri krn tidak beradab! bayangkan kalau kita pegi tepekik telolong di majlis orang yg tk jemput kita pun! tp ntahla, mungkin anakcucu mrk bangga sbb mrk boleh biadap, kuang hajar tengah2 org ramai gitu...nak jadi hero jap! mestila kena over3!!

    ReplyDelete

Kepada yang "Anonymous", sila tinggal nama glamer dibawah komen anda. DAP beromen, Pas tanggung, berani komen, sendiri tanggung...hehehehe.. Terima kasih!!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...