Bersama Berjuang

Sunday, April 29, 2012

Cakap Berdegar-Degar, Akhirnya Bukti Kepondanan Chegubard Terserlah! Ptuuihhh...!!!


Chegubard minta ampun, apabila ditangkap oleh polis gara-gara membabi tonyok di dataran tempoh hari.  Apa yang menarik, sikap pondan Chegubard ini tidak menggambarkan langsung ucapan berdegar-degarnya seperti video dibawah.  



GT teringatkan KJ, yang ditangkap sewaktu Bersih 2.0.  Steady dan tidak pula meminta "nyawa" seperti pemimpin AMK ini. Sungguh memalukan, dan kepondanannya terserlah!


Dan untuk makluman semua, insiden seorang budak lelaki yang mengamuk di Jalan Kebun gara-gara Hindraf yang dibawa masuk oleh Chegubard membuat bising pada waktu Maghrib ada cerita tersendiri.  

Chegubard ada ditempat kejadian, dan menyorok di bawah meja sewaktu budak lelaki itu sedang "beraksi".  Tak caya?  Korang tanya sendiri budak tu... 

Dasar pondan punya AMK!

3 comments:

  1. dah tau dah taktik si mamat ni...

    kalau boleh si mamat ni nak polis tu jentek kepala dia dan akan pasti berlaku lakonan aksi lagak ngeri simamat ni akan berguling2 atas jalan sambil memegang kepala yg seolah2 telah diketuk dgn tukul besi seberat 5 kilo jika lambat dibawa kehospital akan membawa kepada kematian atau sekurang2nya di masukan ke wad ICU..

    dan akan terpacul lah perkataan polis zalim sebb telah membelasah si mamat ni sehingga parah...

    nak berlakon tapi tak menjadi.....

    mamat ni memang hampeh...

    ReplyDelete
  2. Kalau saya Polis tersebut Pasti Patah Kaki dan tangan kepala pecah. Anak haram jadah punya rakyat. Biar saya kena gantung kerja janji sampai akhir hayat dia tidak akan lupakan kesakitan akibat berdemo haram...menyusahkan orng rakyat lain..oleh Polis Veteran.

    ReplyDelete
  3. Anwar memang suka ambil pondan jadi pemimpin2 PKR bawahannya.. buka si Bard bedebah ni saja... Rafizi ramli pondan sejati pun dijadikan org bawahnya..

    ReplyDelete

Kepada yang "Anonymous", sila tinggal nama glamer dibawah komen anda. DAP beromen, Pas tanggung, berani komen, sendiri tanggung...hehehehe.. Terima kasih!!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...