Bersama Berjuang

Sunday, April 15, 2012

Anwar Pening Lagi! Waris Malaya Terjemahkan Ketakutan Anwar Menjadi Kenyataan!


GT sudah lama mengikuti perkembangan Waris Malaya.  Tatkala mula menapak sebagai NGO pro BN, Waris Malaya sering muncul bersama-sama GAPS bagi acara demonstrasi, mahupun membuat kenyataan akhbar berhubung isu-isu di Selangor, dan isu nasional.  


Waris Malaya dipengerusikan oleh Sheikh Wesal Sheikh Ahmad, seperti gambar diatas yang diambil dalam satu laporan polis berkenaan perhimpunan haram Bersih 2.0.  

Apa yang membanggakan, Waris Malaya mensasarkan golongan mat rempit sebagai kumpulan yang perlu diberi perhatian tentang perjuangan Agama, Bangsa dan Negara.  Perlu diingatkan, stigma masyarakat yang selalu memandang negatif terhadap golongan ini sebenarnya tidak membantu dalam memberi kesedaran.  

Mungkin ramai yang tidak tahu, Waris Malaya sebelum ini telah berjaya mengadakan 7 program memberi kesedaran kepada mat rempit sekitar Kota Raja, Shah Alam, Klang dan Kapar.  Dan dalam program motivasi itu, ada di kalangan mat rempit ini yang menitiskan airmata apabila mengetahui betapa gentingnya nasib Islam dan Melayu di bumi bertuah ini.  


Sehubungan dengan itu, GT sangat-sangat menyokong usaha yang dipelopori oleh Sheikh Wesal dan barisan jentera Waris Malaya ini. 

Menariknya, kebangkitan yang ditunjukkan oleh anak muda melalui Waris Malaya merupakan ancaman besar kepada Anwar Ibrahim.  Mengapa GT berkata demikian?  

GT merujuk kepada kata-kata Zahid Mat Arip, bahawa sesungguhnya Anwar Ibrahim cukup benci apabila melihat kebangkitan anak muda yang pro kepada BN.  Dan kebangkitan dengan puluhan ribu anak muda hadir membuktikan kebenaran T.I.B.A.I!  Tolak Insan Bernama Anwar Ibrahim!  Pastinya, Anwar bakal menemui kesukaran untuk mencari "anak ikan" yang baru.. muahahahahaha...



Majlis pelancaran yang dirasmikan oleh Perdana Menteri menunjukkan komitmen PM terhadap golongan muda, yang suatu ketika nanti menjadi waris bumi bertuah ini.  PM sporting, siap bonceng motorsikal bro.. 

Tahniah juga kepada penaung Waris Malaya, Sdr Raouf Mokhtar.

Tahniah dan terima kasih kepada pemilik Dataran Reformasi, yang telah bertukar kepada Dataran Transformasi, Sdr. SD Johari.  

Lu orang rocks the nation la bro.. terbaeeeekkk...!!!  

Lagi foto2 menarik DISINI

No comments:

Post a Comment

Kepada yang "Anonymous", sila tinggal nama glamer dibawah komen anda. DAP beromen, Pas tanggung, berani komen, sendiri tanggung...hehehehe.. Terima kasih!!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...