Bersama Berjuang

Wednesday, March 7, 2012

Pendedahan Dokumen Penting Yang Membuktikan Rakyat Selangor Terus Diperbodohkan Oleh Khalid Ibrahim!!!

Klik imej






Apa yang didedahkan oleh KGC adalah bukti-bukti bahawa terdapatnya unsur-unsur direct negotiation dalam kerajaan Selangor.  

Direct Nego ini adalah salah satu peluru yang digunakan oleh pembangkang dalam berkempen.  Dan pada ketika itu, BN dituduh tidak telus, mengamalkan kronisma dan pelbagai penyelewengan hanya kerana amalan Direct Nego.  

Gahnya sifat pembangkang ini apabila berkata-kata, kononnya mereka akan menghapuskan sistem Direct Nego sekiranya menang PRU yang lalu.  Maka, bersoraklah seluruh rakyat Selangor, kerana itulah makna sebenar KETELUSAN.  

Khalid Ibrahim juga telah membuat kenyataan bahawa amalan Direct Nego telah dihapuskan serta merta, sebagai tanda ketelusan itu, seperti yang diperolehi di blog Hantu Kak Limah ini.

Klik imej
Tetapi, apa yang berlaku?  Dengan butir-butir seperti yang tercatat di dokumen di atas, apakah mampu untuk Khalid berikan sebarang penjelasan?  

Atau, si Faekah yang senantiasa memerlukan perhatian akan cuba sekali lagi menarik perhatian ramai dalam pendedahan ini?  

Rakyat Selangor terus diperbodohkan oleh Khalid Ibrahim, kecuali anda anti Pakatan!!! hehehe..

No comments:

Post a Comment

Kepada yang "Anonymous", sila tinggal nama glamer dibawah komen anda. DAP beromen, Pas tanggung, berani komen, sendiri tanggung...hehehehe.. Terima kasih!!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...