Bersama Berjuang

Tuesday, March 6, 2012

MESTI BACA & TONTON: Dokumentari Pendedahan PAS Dengan BERUK???


GT terpanggil untuk membuat sedikit kajian, bagaimana PAS sering dikaitkan dengan beruk.  Apakah ianya satu kebetulan, atau konspirasi UMNO dan BN?  

Prosesnya mudah, ibarat bagaimana kita membuktikan cahaya matahari itu penting dalam proses fotosintesis. Dalam kes pembelajaran (study case) ini, hipotesisnya adalah hubungkait PAS dengan Beruk.  Berikut adalah penelitian dari hipotesis-hipotesis yang oleh pengkaji terdahulu.





Lelaki di atas seolah-olah mengiyakan hipotesis antara hubungkait PAS dengan Beruk.  Dan pada ketika gambar ini diambil, ia secara sifatnya ia menyamai perlakuan kesukaan si beruk.  Bagaimana sifat ini boleh menular kepada manusia?  

Mungkin video di bawah ini boleh membantu anda, bagi mengenalpasti dari mana debunga-debunga pemberukan ini berjaya dilakukan, atau dalam bahasa saintifiknya, pendebungaan pemberukan.  Mari kita lihat teori kemungkinan tentang induk pendebungaan ini:





Maka, mungkin anda sudah mendapat jawapan terbaik, berdasarkan hipotesis yang GT berikan di atas.  Kita lihat pula, apa kata kesimpulan tesis ini dari Tuan Guru agaknya....





Kisah ini adalah rekaan semata-mata, tiada kena mengena dengan yang hidup, mahupun yang sudah meninggal dunia.  

Satira politikus.. hehehe..

No comments:

Post a Comment

Kepada yang "Anonymous", sila tinggal nama glamer dibawah komen anda. DAP beromen, Pas tanggung, berani komen, sendiri tanggung...hehehehe.. Terima kasih!!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...