Bersama Berjuang

Saturday, February 25, 2012

TERKINI: From Lynas To LENDIR - PKR Sedang Cuba Kowtim JAIP, Selamatkan Badrul Amin!


Heboh di seluruh Kuantan, terutamanya di Swiss Garden Hotel, apabila berlaku adegan "luar biasa" dengan penangkapan seorang individu dipercayai Ostat Badrul Amin Baharum, bersama pasangannya yang bernama Zatiwani, dipercayai bekerja sebagai Juruteknik di Kolej Komuniti Rompin.  

Apa yang lebih memalukan ialah, Zatiwani adalah isteri orang, bukan anak dara, mahupun janda.  Terdapat maklumat mengatakan bahawa suami kepada Zatiwani, iaitu Fazli Pungot, adalah individu yang membuat laporan kepada Jabatan Agama Islam Pahang.  

Berlaku situasi "kowtin-mengkowtin" di antara pegawai JAIP dengan pimpinan PKR, namun pegawai JAIP enggan berkompromi dan tetap membawa kedua-duanya untuk sesi soalsiasat selanjutnya.  

Nampaknya, trend ditangkap basah atau skandal dengan bini orang menjadi kegilaan pemimpin Fuckatan.  Bukan sahaja berlaku kepada ostat-ostat PAS, malah sudah berjangkit kepada ostat PKR pula.  

Bak kata seorang sahabat, "Apa nak heran kalau dia tutuh bini orang, sedangkan "imam Mahadi"nya pun tutuh bini orang, chinadoll mahupun "suami" orang!".

Isteri sudah dua, tapi masih lagi bikin hal!

Like leader, like follower!  From LYNAS, to LENDIR!  Heh...!

3 comments:

  1. 2 tak cukup lah, sebab datang bulan(pas) he he he, helah yg paling baik, dia hantar ubat buasir, ha ha ha

    ReplyDelete
  2. Takziah kepada keluarga Badrul Amin. Tahniah kepada ketua PKR yang telah dijadikan contoh yang buruk lagi jijik buat pengikutnya. Tak lupa juga kes Mat Sabu berzina dengan bini orang dan rakan-rakan yang seangkatan dengannya.

    ReplyDelete
  3. ramai rakyat tak tahu, perihal pemimpin2 PAS...bukan setakat mat sebutuh dan adun selinsing aje yg toron bini org.....kata org sendiri yg pecah lubang...kalau rakyat tahu semua skendal2 pemimpin2 Pas di Ktan.....harus satu undi pun pas tak dapat di PRU13 nanti...tapi puak2 ni coverup baik punya..sampai Nik Aziz boleh kawtim ampun dosa...bayangkan???terbaru ustaz Badrulamin.......apa komen penyokong2 PR????...ini semua konspirasi UMNO....tunggu.....

    ReplyDelete

Kepada yang "Anonymous", sila tinggal nama glamer dibawah komen anda. DAP beromen, Pas tanggung, berani komen, sendiri tanggung...hehehehe.. Terima kasih!!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...