Bersama Berjuang

Thursday, February 2, 2012

Kudanya Tempang... Zaid Ibrahim Bubarkan Parti K.I.T.A !!!


Parti KITA, yang belum pun sempat bertanding di mana-mana pilihanraya samada kecil atau umum, diberitakan akan dibubarkan.  

Kudanya tempang... nggak bisa lagi berlari kencang.  Lalu tersungkur rebah DISINI

1 comment:

  1. bubarkan je zaid. jangan buang masa. dari ko membazir masa berjuang atas tiket KITA yang ntah ye ntah kan tidak lebih baik ko fokus pada , kuarga, bisnes ko ke dari membuat sesuatu yang tak berapa berfaedah. apa sangat lah yang ko nak perjuangkan. track rekod ko memang dah ada. ko tidak berfikir panjang dan terburu2 ko kuar dari UMNO/BN ko lompat ke PR. pastu ko tubuh parti sendiri. sedangkan masa dalam UMNO/BN kedudukan ko bukan calang2 menteri tu. tapi apa yang ko dah buat. ko khianati UMNO/BN sebab nak ngikut nuar. apa yg nak ko bersihkan?. apa intipati perjuangan yg ko bawa. tak payah la memberatkan kepala dengan politik2 ni. semua sama je. ko dlm parti ni ko mengata parti lain. jadi apa bezanya KITA, PR sama je. perjuangan yang sia2 sebab matlamat tak ada selain hanya nak menentang kerajaan BN/UMNO. tu je. nak perjuangakan nasib rakyat emosi sendiri pun tak terkawal. lebih baik ko buat hal yang lain lagi baik.

    ReplyDelete

Kepada yang "Anonymous", sila tinggal nama glamer dibawah komen anda. DAP beromen, Pas tanggung, berani komen, sendiri tanggung...hehehehe.. Terima kasih!!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...