Bersama Berjuang

Monday, February 13, 2012

Hadi Awang Istihar Anwar Wajib Diperangi??? Sah!!! Hadi Awang Nyayok Kot..


Setelah meninjau “keadaan pasaran untuk dirinya”, Hadi Awang kembali aktif memberikan komen-komen berhubung dengan senario politik semasa.  Mungkin beliau sudah memperolehi “jawapan pasti” dari “test market”nya.

Terbaru, Hadi Awang membuka bicaranya.  Dan kenyataannya kali ini tepat ke arah lubang hidung Anwar Ibrahim.  Bull’s eye!

HARAM kepada umat Islam untuk menyokong sebarang usaha membina, atau mempertahankan negara Israel.  Waima penyelesaian untuk penubuhan dua negara, ia tidak dibenarkan sama sekali kerana tanah Palestin adalah milik rakyat Palestin secara mutlak, dan bukannya Zionis Israel. Itulah sebahagian dari kenyataan Presiden PAS itu.

Ianya pasti memberi tamparan hebat kepada Anwar Ibrahim, yang membuat kenyataan di dalam Wall Street Journal, menyokong segala usaha untuk mempertahankan penubuhan negara Israel.  Bukan itu sahaja, Anwarisma dalam PAS pastinya tersinggung gara-gara kenyataan itu dilihat mengecam kenyataan terdahulu Anwar si “Imam Mahdi”.

Baca seterusnya DISINI

2 comments:

  1. Hadi Awang bakal dipecat oleh Azmin menerusi proksinya yang terdiri dari ahli PAS. Kepada Hadi Awang..... bersiap-sedialah.

    ReplyDelete
  2. dia ni salah seorg yg pasti akan ditendang keluar oleh geng2 parasit Pas...

    tungguuuu....

    ReplyDelete

Kepada yang "Anonymous", sila tinggal nama glamer dibawah komen anda. DAP beromen, Pas tanggung, berani komen, sendiri tanggung...hehehehe.. Terima kasih!!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...