Bersama Berjuang

Friday, February 3, 2012

Foto2 Ceramah Ustaz Kamal Saidin Yang Buat liPAS dan PASrasit Tak Senang Duduk Malam Tadi !!!




Ceramah "mengaji".  Terbaeeek la Ustaz!


Apa yang GT ingin katakan?  

Hujah yang bijak, hujah yang mematikan segala hujah dari PAS, terutamanya apabila Ustaz Kamal mendedahkan bagaimana PAS menggunakan ayat sekerat, ayat tak cukup sifat, ayat yang boleh buat orang sesat.  

Memanipulasikan hadis, dan firman untuk kepentingan politik.  Akan tetapi, malam tadi segala kemungkaran PAS dibongkar apabila setiap bait hadis dan firman tergantung yang menguntungkan PAS telah "dikatamkan" oleh Ustaz Kamal Saidin.  

Tidak ketinggalan, Ustaz Kamal Saidin menyentuh apa yang berlaku kepada Dato' Dr. Hasan Ali.  Itulah akibat dari ingkar firman Allah yang melarang kerjasama Islam dan kafir harbi.  Sungguh pun Hasan Ali mencuba, kata Ustaz Kamal, apakan daya kuasa tidak ditangannya secara mutlak.  Baru kini Hasan Ali sedar.  Dan Ustaz Kamal menyeru agar umat Islam bersatu, agar orang Melayu bersatu.  Politik Islam, Melayu dan Institusi Raja-Raja Melayu, itu terasnya, kata Ustaz Kamal Saidin.

Siapa kafir harbi?  Kafir yang memusuhi Islam.  Kafir yang menghalau orang Islam dari tanah atau kampung mereka.  Rasa2 korang dapat tangkap, siapa dia kafir harbi andai 2 prinsip di atas diambil untuk dibuat perbandingan.

Padanlah liPAS dan PASrasit berkudung-kudung lari meninggalkan sesi ceramah.  Terkantoi beb!  

Politik Dalam Perspektif Islam.  Itulah kupasan ceramah malam tadi.  Pada yang minta upload video, GT tiada keupayaan itu.  Ada yang nak sponsor gadget??? Hehehehe...

So, len kali, korang kena datang dan dengar sendiri.  Berbaloi-baloi...

1 comment:

Kepada yang "Anonymous", sila tinggal nama glamer dibawah komen anda. DAP beromen, Pas tanggung, berani komen, sendiri tanggung...hehehehe.. Terima kasih!!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...