Bersama Berjuang

Tuesday, January 10, 2012

PANASSS.. Pesuruhjaya PAS Selangor Tukar Imej Ke Hip Hop Demi Anwar Ibrahim !!! Yaa Aauuww Aauuwww


Mesti ramai yang mempersoalkan GT.  Tapi inilah kebenarannya.  Ketayap dan kopiah yang selama ini menjadi tanda dan simbol, telah lenyap dari pandangan.  

Samada petanda "bacul" kepada DAP atau apa, GT tidak pasti.  Yang pasti, inilah imejnya ketika BERJIHAD pada tanggal 9 Januari, semalam. Ala hip-hop menjadi pilihan.

Yaa.. Aaa Auuwwww.... Yaa.. Aaa.. Auuwww... 

Foto:  Kredit kepada blogger Akar Umbi

Desas-desus dia sedang termimpi-mimpi jawatan Exco sudah berlegar-legar di kalangan orang kuatnya.  

Apa?  Dr. Rani menolak? kehkehkeh... satu gimik politik semata.  Tetapi, mungkin juga, kerana dia sedang melihat kebarangkalian jawatan Menteri Besar Selangor juga.  Apa kriterianya?  Mesti sujud dan patuh kepada DAP.  Sukar?  ohhhh.. tidak!  Waima sekarang ini pun PAS akur kepada Anwar dan DAP.

Tu yang mungkin tukar imej tu.  Liberal sikit.  Terpulanglah, kerana mungkin "cap" itu rela dipakai.  SUKA SAMA SUKA.  Apa ada hal...

Tak gitu, En. Karpal Singh?  

7 comments:

  1. Kalau 100% gambor tu asli...jahanam lah PAS nie....dapat Pesuruhjaya PAS nie...menjual agama murahan ...

    ReplyDelete
  2. Itu le pemimpin PAS sekarang....pemimpin ala DAP.....PKR..tak dak dah Isle imej nya.Imej Hip Hop boleh ber****r,minum ar**k,berj**i,meni** ,kro** dll....dll lagi.Bila dtng kg...maka berserban n baca ayat panjang2 la.Maka terlopong lah orang kg.penyokong tegar.Bila di akhirat sesok.....aik...nampak pemimpin PAS menuju ke neraka brsama Karpal Singh.Tekejut beruk orang kg.semua.Ha.....ha....ha.

    ReplyDelete
  3. Todiaaaa jadi mat hiphop pulok..hahaha pak aji oh pak aji..buat malu bangsa...sila besarkan gambar dan sebarkan secara meluas ok bro!

    ReplyDelete
  4. Rupanya mentality 3 ekor ano... di atas sama taraf dengan ternakan feedlot.. Jangan marah itu kenyataan bro.... Mungkin juga empunya blog bodoh ni yang buat comment sendiri...
    He..he..he... Dasar anak hail tak halal!

    ReplyDelete
  5. Tebuan tak boleh terima ke? Sekarang semua nsk perubahan. Kih kih kih.

    ReplyDelete
  6. Dr Rani tu doktor orang atau doktor haiwan. Bergaya sakan tak padan dengan mata kuyu bak sesumpah. Jadi babi cucuk hidong pada Anwar dan Azmin. Banyak betul duit masyuk tu. Islam dan kesuciannya diketepikan dan diserap unsur jahiliah. Tahniah buat pengikut puak Ahbash ini.

    ReplyDelete
  7. dear tebuan.....

    kenapa marah sangat.. Dr. Rani tu memang takut di pinggirkan oleh DAP di sebabkan imej yang kononnya warak@alim@baik sangat tuhh. Dia takut di katakan DAP sebagai ketinggalan zaman. Oleh itu dia berusaha sedaya untuk merapatkan JURANG fesyen yang ada.. Bak kata orang2... kalau ALLAH menghakimi manusia dengan PAKAIAN mungkin orang PAS masuk Syurga.. tapi ALLAH maha adil.. maha mengetahui...maha pengampun oleh itu syurga dan neraka bukan urusan manusia.....

    ReplyDelete

Kepada yang "Anonymous", sila tinggal nama glamer dibawah komen anda. DAP beromen, Pas tanggung, berani komen, sendiri tanggung...hehehehe.. Terima kasih!!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...