Bersama Berjuang

Monday, January 9, 2012

Anwar Bebas: Mahkamah Jelas Dikuasai Barisan Nasional!!!

Mahkamah telah membebaskan pertuduhan terhadap Anwar Ibrahim. Sungguh mengejutkan, kerana dia tidak membela dirinya. Dia tidak punya saksi pembela. Peguambelanya, Karpal Singh pula membuat kesimpulan "liwat itu atas dasar suka sama suka".

Keputusan ini pastinya membuktikan mahkamah tidak adil gara-gara dipengaruhi oleh Barisan Nasional.

Anwar terlepas kerana Barisan Nasional. Konspirasi Barisan Nasional. Sungguh jahat dan busuknya Barisan Nasional. Kerana Barisan Nasional, Anwar terlepas.

GT pasrah atas apa jua keputusan mahkamah. GT menjunjung kedaulatan undang2, dan keluhuran perlembagaan.

Kepada Fuckatan Rakyat, berhati-hati kerana mahkamah terbukti dikuasai Barisan Nasional yg menyebabkan Anwar bebas!

Pastinya selepas ini, akan lebih ramai pemimpin Fuckatan akan jadi mangsa konspirasi mahkamah yg berpihak kepada Barisan Nasional, spt Anwar yg telah dibebaskan.


Published with Blogger-droid v2.0

10 comments:

  1. Alhamdulillah, Anawar Bebas Bermaksud Tamatnya Satu Pendakwaan Yg Tidak Berlandaskan Syarak (Tanpa 4 Saksi) Sebagaimana Yang Di Perintahkan Oleh Allah Swt Melalui Lidah Rasulallah Saw. Sebagai Org Islam Haruslah Berpegang Teguh Pada Al-Quran Dan Al-Hadis Sebagaimana Yg Sabdakan Oleh Nabi Muhammad Saw " Tidak Akan Sesat Jika Berpegang Teguh Pada Al-Quran Dan A-Hadis" Sempena Kempen "SELAMATKAN AKIDAH" Wajiblah Kita Meletakan Al-Quran Dan Al-Hadis Itu Di Tempat Tertinggi Dalam Perundangan Negara, Hukum Allah Swt Di Implementkan Di Madinah Zaman Rasulallah Saw Dulu Pun Dlm Keadaan Umat Islam Sebagai Puak Minoriti Bukan Majoriti, Segala Perbuatn Kita, Kata-Kata Kita, Niat Kita Tulisan Kita, Kenyataan Kita, Mestilah Berlandaskan Al-Quran Dan Al-Hadis, Barulah Akidah Kita Terselamat. Insyaallah.

    ReplyDelete
  2. Sebagai tambahan kepada kakiretot, keperluan 4 saksi adalah sebahagian dari syarak, dan kita perlu berhati2 dalam berhujah tentang syarak, takut kenyataan kita itu akan terkeluar dari landas syariah. Syariah itu sangat adil kalau kita lihat kepada keseluruhan perundangannya, bukan separuh2. Dengan tiadanya 4 saksi bukan bermakna syariah itu berhenti disitu sahaja. Tanya peguam syariee atau alim ulama yang arif tentang syariah untuk ulas. Ada banyak lagi kaedah2 lain, untuk keadilan semua pihak terutama sekali mangsa rogol yang mana perogol jarang nak rogol depan khalayak ramai.

    Fikir-fikirkan dan mari kita sama2 belajar agama sepenuhnya. Jangan separuh2.

    ReplyDelete
  3. Hakim itu sangat bijak....di lepaskan Anwar kerana Anwar sebenarnya sgt suka di Penjarakan demi survival politik nya...kita tunggu dan lihat What's next ..

    ReplyDelete
  4. kutip...
    btul kta saudara....islam itu maha adil kepada umatnya....msalhnya puak2 agama dlam pmbngkg ni hnya guna agama utk kpntngan mreka...tpi tdak mmberi cara untuk mngsa rogol n sewktu ngn nya utk mndpat keadilan...
    semoga negara kita dilindungi dari penjual2 agama seperti ni....

    ReplyDelete
  5. nanti jika gua liwat bini kau ..mana nak cari 4 saksi.. Kakiretot hanya saorang 3 lagi mana nak cari...Kalau zaman sekarang org tempah bilik Hotel atau main dalam kereta. Macam mana nak dpt 4 saksi...Sebab itu bangsa lain suka anut agam kristian dari islam.. Kuno..Bab untung meka cakap lain bab rugi meka cakap lain.

    ReplyDelete
  6. Aku sokong Anwar dilepaskan bebas dari pertuduhan meliwat. Sebab orang PAS dan PKR telah membuat pilihan yang betul mengenai salah laku Anwar hanya satu fitnah. Akan tetapi kalau sipeliwat bersumpah laknat menggunakan Al-Quran bahawasanya dia diliwat oleh Anwar. Antara kebenaran dihadapan Al-Quran dan pembohongan Anwar kenapa orang PAS dan PKR memilih Anwar dan bukannya kebenaran dihadapan Al-Quran itu sendiri. Dah sah dalam PAS dan PKR banyak melayu murtad dari melayu Islam itu sendiri.....confirm.

    ReplyDelete
  7. Kepada kaki retot:
    percaya tak kepada ayat-ayat al-Quran. Apabila kita membaca al-Quran,kena faham dan kena buat kajian.
    Di dalam al-Quran, ada menyatakan bahawa di Padang Mahsyar nanti,mulut manusia akan dikunci, anggota2 badan yang lain akan bercakap; antara maksudnya ialah mata, tangan, telinga, kaki dan sebagainya. Jika kita membuat kajian, DNA merupakan salah satu anggota yang memberi keterangan di dunia....

    ReplyDelete
  8. Kepada rakan-rakan yang memberi komen, pernah dengar nama Salahuddin al-Ayubi, Richard The Lionheart dan T.E Lawrence....sila buat kajian siap mereka dan apa kaitannya.....

    ReplyDelete
  9. Yakin Dengan Allah Bermakna Yakin Dengan Segala Titah PerintahNya, Insyaallah Jalan Pulang Akan Tenang, Rogol Dan Segala Perkara Maksiat Berlaku Kerana Kegagalan Menuruti Perintah Allah Swt, Sehari Jenayah Di New York Bersamaan Dengan 10 Tahun Arab Saudi, Yg Mengucap 2 Kalimah Syahadah Akan Yakin Dengan Allah Dan Rasul.

    ReplyDelete
  10. Qarinah (Bukti) Hanya Boleh Di Laksanakan Jika Dilakukan Siasatan Dengan Adil, Dlm Kes Anuar Terdapat Beberapa Kepincangan Yg Menyebabkan Qarinah Di Tolak, Antaranya :
    a) Air Mani Hanya Buleh Bertahan 36~48 Jam, Sampel Dlm Jubor Saiful Di Ambil Selepas 48 Jam
    b) Doktor Pertama Yg Di Lawati Oleh Saiful Mengatakan Tidak Ada Kesan Tusukan Tetapi Kenyataannya Di Nafikan Dalam Pendakwaan
    c) Sebelum Lapuran Polis Di Buat Saiful Terlebih Dahulu Bertemu Dgn Najib, Ini Mengundang Syak Wasangka Kepada Konpirasi, Sepatutnya Saiful terus Buat Lapuran Polis.
    d) Polis Bersifat Pro BN dan Anti Anwar Menyebabkan Keyakinan Kepada Ketidakadilan Dlm Siasatan Itu Berlaku,
    e) Kesahihan DNA Di Ragui Oleh Pakar DNA (Hanya Pakar Tempatan Shj Yg Mengiktiraf - Itu Yg Di Pilih Oleh Pihak Polis)
    Note : Dalam Islam Tertuduh Berhak Mengemukakan Qarinahnya Sendiri Tanpa Campur Tangan Mana-Mana Pihak. Antara Yg Di Halang Ialah Kenyataan Doktor Yg Mula-Mula Saiful Dapatkan Rawatan Dan Persaksian Najib Sebagai Org Pertama Membuat Kenyataan Dlm Media (TV3), Saya Sgt Menyokong Pada Segala Usha Utk Menegakkan Keadilan Tanpa Fahaman Politik Dan Bukannya Seperti Komen Di Atas Yg Ternyata Tidak Berapa Menepati Ciri-Ciri Org Islam, Kerana Sebagai Orang Islam Haruslah memberi Pendapat Berdasarkan Al-Quran Dan Al-Hadis. Sekiranya Semua Keprluan DiAtas Di Dapati Ada dan Benar Maka Wajib Hukuman Rejam Ke Atas Anuar Bukan Penjara Atau Denda. Kerana Ini Adalah Perintah Allah Dan Bukan Perintah BN/UMNO/PAS/DAP/PKR/PERKASA, Perintah Allah Adalah Perintah Yg Wajib Di Ikuti. Ini Adalah Pendapat Saya Setakat Yg Saya Tahu, Semoga Allah Mengampuni Dosa Saya Dan Dosa Org2 Mukmin, Amin Ya Rabbal A'lamin, Aghistni Ya Allah Ya Rabbala'lamin

    ReplyDelete

Kepada yang "Anonymous", sila tinggal nama glamer dibawah komen anda. DAP beromen, Pas tanggung, berani komen, sendiri tanggung...hehehehe.. Terima kasih!!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...