Bersama Berjuang

Wednesday, December 28, 2011

PANASSS... Foto-Foto dan Video Peniaga Melayu Di Hot Bazaar Klang Sentral Di Tindas Kerajaan PKR!!!



Terima kasih kepada sahabat yang mengirim gambar ini.  

Peniaga Melayu dihalau dari bumi bertuah ini.  Malangnya, si penghalau juga adalah Melayu.  Aduhai malangnya Melayu, di bumi sendiri terpaksa merayu...  

Di mana wakil rakyat Meru?  Bukankah sepatutnya dia hadir untuk menjadi wakil kepada peniaga-peniaga ini kerana Klang Sentral di dalam kawasan DUN Meru? 

Sahabat blogger, GT mohon sebarkan perkara ini.  Peniaga merintih, tidak ada satupun wakil kerajaan negeri yang sudi membantu...

Lagi keadaan genting, foto dan video DISINI

3 comments:

  1. Inilah yg dikatakan "bumi dipijak milik org"

    ReplyDelete
  2. Jangan lupa (orang2 Melayu) PRU 13 nanti kita PANGKAH lagi PEMBANGKANG...Hu..huu..!!!

    ReplyDelete
  3. Masih belum puas hati, PRU 13 mahu Pakatan Pembakang lagi. Kesian pada kaum Pendatang ni jika tidak kita layan dengan menyerahkan semua Hasil Bumi dan segala-galanya pada mereka dan kita orang Melayu berhijrah ke Bumi lain. Lagikan Kaum Jahilliyah menhormati Tetapi inikan pula kita orang Melayu yang kaya dengan sifat pemurah dan adat, jadi jangan lupa PRU 13 kita bagi lagi pada Pakatan Pembangkang. Yang duk niaga dan bertepik itu jugalah yang menyerah Selagor kepada Pembangkong so apalah nak dikesalkan...Allah Akbar.

    ReplyDelete

Kepada yang "Anonymous", sila tinggal nama glamer dibawah komen anda. DAP beromen, Pas tanggung, berani komen, sendiri tanggung...hehehehe.. Terima kasih!!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...