Bersama Berjuang

Thursday, December 1, 2011

MESTI BACA: Apa Yg GT Kata Semalam? Peluru Untuk Fuckatan Dari Yahudi Sudah Dilancarkan!


Semalam GT ada nyatakan bahawa terdapat persediaan dari yahudi untuk memberi "peluru" kepada proksi-proksi mereka yang gentayangan di tanah bertuah ini.

Maklumat yang sahih, apabila 2 portal jahanam mereka menyiarkan Corruption Perception Index (CPI) dari Transparency International yang kononnya menjadi rujukan antarabangsa bagi mengetahui tahap korupsi di sesebuah negara. 

Perlu diingatkan, CPI adalah berdasarkan PERSEPSI semata-mata, tanpa mengambil kira keadaan sebenar atau fakta kes.  Dan persepsi boleh bersandarkan pembohongan, seperti mana yang telah lama dipopularkan oleh Fuckatan selama ini.

Apapun methodology yang digunakan, ianya sekadar mengukur persepsi masyarakat terhadap rasuah.  Kita tahu dan faham permainan persepsi oleh Fuckatan.  Dari pemimpin hinggalah ke askar cicak mengkarung, persepsi diwar-warkan untuk mewujudkan suasana seolah-olah ianya benar.  Apatah lagi persepsi ini sering digunakan oleh 2 portal jahanam berkenaan.  

Bayangkan sekiranya dari Januari sehingga Disember, 7 hari seminggu, pemimpin Fuckatan bertukar ganti menyebarkan persepsi ini di media, khalayak dan rakyat.  Maka tidak hairanlah sekiranya ianya tertanam di fikiran rakyat.

Soal benar atau tidak, itu tidak penting.  Asalkan persepsi bermain di fikiran rakyat.  Itulah sumber kajian oleh Transparency International (TI).

Hairan, sedang juak-juak Fuckatan sering mendabik dada kononnya mementingkan fakta, tetapi dalam hal ini, Fuckatan lebih gemar bergantung kepada persepsi.  

Mengapa?  Kerana ianya menjadi modal untuk memburuk-burukkan kerajaan yang sedia ada.  Asal barang jadi isu!

Itu soal persepsi yang menjadi kayu ukur TI.  

GT sedang lihat dari sudut yang lain pula.  GT sedang mentelaah, mengkaji dan mendapatkan maklumat agar kupasan mudah difahami dapat dikongsi bersama.  

Somethin fishy is going on.. brother! Insyaallah, akan GT cuba yang terbaik!

Rupanya, sahabat blogger Pakatan Haprak juga sedang mengawasi perkembangan ini, KLIK SINI

3 comments:

  1. terbaik bro.. tu lah persepsi yg menjadi makanan mereka masalahnya itu yg berjaya mengkhayalkan mereka.. asik2 altantuya sendngkan najib tak da kaitan dengan wanita tu.. mmg chirakak tul.. dah2 skrang ni isu nfc.. mereka mainkan isu ini walaupun nyata untuk memfitnah kan aje.. jahat sungguh.. dem...

    ReplyDelete
  2. Salam bro,
    mohon dilinkkan;
    http://dtenggara.blogspot.com

    ReplyDelete
  3. Nampak sangat analisa ini direka oleh puak yahudi kerana menunjukkan indeks Indonesia meningkat. Lawak tahap bangang punya yahudi sebab budak tadika pun tau tahap korupsi di Indonesia adalah yang teramat teruk.

    ReplyDelete

Kepada yang "Anonymous", sila tinggal nama glamer dibawah komen anda. DAP beromen, Pas tanggung, berani komen, sendiri tanggung...hehehehe.. Terima kasih!!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...