Bersama Berjuang

Thursday, October 13, 2011

Himpunan Sejuta Umat - Jom Kita Tunjal Harbi Laknatullah Sama-Sama!!!


Pada program Debat Rakyat malam semalam, YB Zul Noordin menyeru seluruh pejuang fisabillillah untuk bersama-sama menyertai himpunan aman ini.  

Selamatkan akidah umat Islam!!!  

Allahuakbar!!!

2 comments:

  1. Teman dapat infor

    Tim kristian Harapan Komuniti akan datang lengkap dengan berjubah, bertudung, berbaju Melayu dan kepiah putih. Mereka adalah Melayu-melayu murtad yang ditugaskan sebagai spy untuk merakam foto-foto, melakukan provokasi, menyebarkan flyers UMNO anti Kristian dan anti Hudud.

    Malaysiakini, Malaysia Insider, Kondrad Adenur Shiftung (KAS)akan bekerjasama antaranya dengan Pusat Komas (Gerald Joseph), Gerakan Undi Malaysia (Edmund Bon - gay, kristian, peguam kes penderhakaan Adun Sri Muda), Raymon Koh (Uncle Rahman - Harapan Komuniti) dan Aku Anak Bangsa Malaysia (Hannah Yeoh)untuk sabotaj dan memberi gambaran HIMPUN adalah aktiviti ekstremis dan terroris.

    Awas provokasi yang bakal dilakukan oleh seorang bergelar 'USTAZAH' dan 'GURU AGAMA'.

    hehehe...aunty Suzana, Katherine, Magaret Loy, Tipah koyak n geng-geng 'putri' dalam SIS dan Tenaganita tak nak joint jadi spy ke majlis ni?, Duitkan aunty Irene Fernandez dah beri semasa pertemuan dengan KAS di Cameron Highland hari tu, rugi tak gunakan dana tu untuk hancurkan akidah umat Islam. Patuhilah arahan Father ***** sepertimana ikrar anda-anda buat semasa upacara pembabtisan di Ulu Yam hari tu!

    Haleluyah, luyah, loya! Semua kerja Fuckatan!

    ReplyDelete
  2. Harap kita jgn sekadar himpun je, tapi mesti ada hasil...

    ANWAR IBRAHIM: HERO TAHI KUCING DI KAMPONG BHARU. Baca di sini...

    http://apakecoh2.blogspot.com/

    ReplyDelete

Kepada yang "Anonymous", sila tinggal nama glamer dibawah komen anda. DAP beromen, Pas tanggung, berani komen, sendiri tanggung...hehehehe.. Terima kasih!!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...