Bersama Berjuang

Thursday, October 6, 2011

Gara-Gara PM, Zulkefly Ahmed Meracau Gila Babi...!!!


Rupanya program BNBBC yang dirasmikan bulan lalu memberi kesan mendalam terhadap ahli Parlimen Kuala Selangor.

Tahap terdesaknya agak meruncing berbanding dengan apa yang dialami oleh Dr. Rani di Meru yang menjadi tuan rumah acara penutup BNBBC.  

Berita dari Kuala mengatakan Zulkefly sedang "kepanasan" gara-gara program yang ditumpukan di kawasannya.  Yang hadir pula PM dan BNBBC!!!  

Terbaru, PM akan membuat walkabout di Ladang Tuan Mi, DUN Ijok pada hari Sabtu, 8 Okt 2011 dari jam 8.30 pagi hingga 11.30 pagi.

Perghhh... panas punggung!!!  Lepas satu, giliran DUN dibawah Parlimen Kuala Selangor.  Tempat Khalid Gagap pulak tuh...  

Mana boleh bertenang... GT dengar dia sudah mula meraban dan menyerang peribadi DS Najib.  Kebiasaan pemimpin Fuckatan dalam berpolitik.  Dan bagaimana orang yang sama pernah mengatakan serangan peribadi terhadap Anwar Ibrahim adalah tidak bermoral.  

Itu yang sengalnya ahli Parlimen Kuala Selangor ini.

Apa nak heran, kalimah Allah pun dia tidak pertahankan.  Mmg hamlau lah dia  nih..

Kalau ye pun panas punggung, GT harap Zulkefley janganlah hendaknya jadi macam seseorang tu yang sampai baca surah lazim pun tersengguk-sengguk, tersekat-sekat.  Almaklumlah, sambil jadi imam sambil dalam hati sumpah seranah PM nih, mmg susah concentrate bacaannya..  

Gaya cukup islamik, tapi semakin hari semakin terkantoi... taklah hebat sangat rupanya. Sembang lebeyyyy..

Betul tak orang Kg Kuantan, Kuala Selangor???

1 comment:

  1. "Pergi Jahanam Dengan Umno!!!" hehehe

    ReplyDelete

Kepada yang "Anonymous", sila tinggal nama glamer dibawah komen anda. DAP beromen, Pas tanggung, berani komen, sendiri tanggung...hehehehe.. Terima kasih!!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...