Bersama Berjuang

Monday, September 19, 2011

Mat Sabu Mula Meroyan Akibat Politik Sundalannya!!! Muahahahahaha...


Mat Sabu mahu kerajaan mohon maaf kepada mereka-mereka atau keluarga mereka yang pernah ditahan dibawah ISA. 

Perlu diingatkan, undang-undang ISA telah lama termaktub, dan terbukti ia menjamin keamanan negara sehingga ke hari ini. Dan kebanyakkan mereka yang ditahan tahu itulah akibat dari tindakan dari mereka sendiri yang mengancam keselamatan negara. 

Mat Syabu yang sepatutnya perlu memohon maaf kepada waris dan ahli keluarga Bukit Kepong, bahkan seluruh warga kepolisan dan pasukan keselamatan negara seperti Kanang Anak Langkau dan mereka yang berkait dengan penentangan komunis.  


Mat Syabu telah menyebabkan golongan pro ulama seperti Harun Din malu dan marah dengan tindakannya sebagai timbalan presiden PAS.

Mat Syabu telah menghiris hati rakyat Malaysia yang selama ini bersatu hati menguburkan komunisma ke liang lahat.  

Mat Syabu telah menggadaikan sejarah bangsanya, hanya kerana inginkan undi dari pihak tertentu.  

Mat Syabu pengkhianat, hasil dari politik songsangnya.

Mat Syabu telah mula hilang nafas, minta nyawa gara-gara politik sundalannya. Isu agar kerajaan memohon maaf kepada pesalah ISA adalah untuk mengalih perhatian rakyat.  Dia cuba melakukan diversion, bagi menutup "kemaluannya" serta "damage" yang berpunca dari pemikiran pariah acuan DAP laknatullah yang menjadi tuannya.  

Mat Syabu sudah setaraf anjing, bukan dari konteks martabat atau maruah manusia berbanding kebinatangan, tetapi dari konteks ketaatan si anjing kepada tuannya, kerana cukup dibela.  

Segalanya lolongan dan salakan yang dibuatnya hanya untuk tuannya, DAP laknatullah.

Harkkkkk ptuiiihhhhh!!!!

3 comments:

  1. Mat Syabu skearang ni dilantik menjadi general komunis dikalangan orang melayu oleh dap. Itu sebab dap betul betul sayang kepada mat sabu dan rela mengkhianati bangsa sendiri

    ReplyDelete
  2. sebelum arak diharamkan oleh allah.
    penganut islam ramai juga yang minum arak kecuali nabi.
    selepas diharamkan oleh allah takder pulak pengikut islam yang meminum arak sebelum diharamkan dihukum?
    jadi perslah2 ISA sebelum di mansuhkan tak perlu lah di maaf kerana kesalahan itu di lakukan semasa akta dikuat kuasa.jelas mat sabu kurang berpendidikan.

    ReplyDelete
  3. jik amalaysia kacau bilau Mat 121 tak akan terlepas...lancau dia kita potong bagi anjing makan...jubur dia bira al juburi liwatinya...

    ReplyDelete

Kepada yang "Anonymous", sila tinggal nama glamer dibawah komen anda. DAP beromen, Pas tanggung, berani komen, sendiri tanggung...hehehehe.. Terima kasih!!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...