Bersama Berjuang

Tuesday, September 20, 2011

Selepas Khalid Gereja, Dr. Rani Pula Nak Lawan Sultan Selangor!!!


Arus songsang penentangan terhadap titah Tuanku Sultan Selangor telah bermula di kalangan pemimpin pembangkang semenjak kemenangan mereka menawan Selangor pada PRU yang lepas.

Dikatakan berpunca dari DAP, namun terkini, gerakan ini dilihat telah didokong oleh pemimpin-pemimpin PAS, yang galak menggunakan surau dan masjid kononnya untuk berceramah agama, walhal kita semua tahu betapa tempat ibadah umat Islam ini kerap dijadikan medan politik mereka semata-mata.

Khalid Samad adalah pemimpin yang konsisten menyerang institusi dibawah kuasa Sultan Selangor.  Apatah lagi baru-baru ini watikah tauliahnya tidak disambung, maka melentinglah adik si Syahrir Samad ini.  Tidak cukup dengan itu, kontroversi yang menyelubunginya dalam hal ehwal Islam sangat mendukacitakan rakyat Selangor terutamanya yang beragama Islam.  Dan Khalid Samad adalah pewaris fahaman Anwarista terbaik pernah dilahirkan dalam doktrin pertarbiyahan PAS.

Baca selanjutnya DISINI

1 comment:

  1. salam bro.. saya dah linkan blog bro dkt my blog.. kalau tiada keberatan lehla link my blog di blog bro.. selamat memulun pakatan haram hehe...

    ReplyDelete

Kepada yang "Anonymous", sila tinggal nama glamer dibawah komen anda. DAP beromen, Pas tanggung, berani komen, sendiri tanggung...hehehehe.. Terima kasih!!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...