Bersama Berjuang

Thursday, August 4, 2011

TERKINI!!! MESTI BACA: Taktik Anwar Untuk Melewatkan Perbicaraan Dikenalpasti!!! Sebarkan!!!

Menjelang 3 hari sehingga hari perbicaraan, Anwar telah mengarahkan blogger, portal dan jentera mereka memainkan persepsi untuk mempengaruhi mahkamah selaras dengan strategi terbarunya.  

Penyebar fitnah mereka diarahkan untuk fokus kepada isu bahawa mahkamah perlu mengeluarkan sapina kepada 5 saksi.  

5 orang saksi yang dimaksudkan ialah PM dan isteri, bekas IGP TS Musa Hassan, SAC Rodwan dan tuan rumah, Hasanuddin. 

Secara rasionalnya, 5 individu di atas tiada kena mengena langsung dengan kes liwatnya terhadap Saiful.  Apatah lagi apabila kita berbicara lebih dalam, apa kaitan mereka dengan DNA Anuwar yg dijumpai di dubur Saiful?

Tak lain tak bukan, strategi terbaru Anwar ini hanyalah demi mencari alasan untuk menangguhkan kesnya semata-mata, dan mempolitikkan proses bela dirinya. 

Pastinya 5 orang diatas tidak relevan untuk dipanggil, tetapi Anuwar sengaja berbuat demikian.  Dan andai mahkamah berpandukan fakta, dan tidak mengeluarkan sapina kepada mereka, maka akan dicanang seluruh negara bahawa inilah konspirasi dan mahkamah menjadi alat kepada BN dan UMNO!!!

Anwar harus fokus untuk menjawab soalan yang diajukan berdasarkan fakta, bukan mengheret orang lain demi melambat-lambatkan perbicaraan kesnya!

Mahkamah harus tegas, dan berpegang kepada kata-kata mendiang Agustine Paul NOT RELEVANT ketika menghadapi karenah Anuwar.

Anwar mmg kaki poosingh!!!

2 comments:

  1. Anwar wajib bertaubat dan untuk lebeh selamat bagi mengekang nafu shawatnya maka beliau seharusnya berusaha keras bagi membongsaikan kemaluannya agar tidak menjadi nakal lagi.

    ReplyDelete
  2. sepina dia punya spermanya....dan belalainya....DAN JUGA CHINADOLL!!!!!

    ReplyDelete

Kepada yang "Anonymous", sila tinggal nama glamer dibawah komen anda. DAP beromen, Pas tanggung, berani komen, sendiri tanggung...hehehehe.. Terima kasih!!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...