Bersama Berjuang

Thursday, August 18, 2011

Sokong TS Muhyiddin... Fuckatan Mmg Paranoid!!! Hampeh...!!!


Kata-kata TS Muhyiddin memang masuk akal.  

Pembangkang mmg bersifat paranoid.  Sebab itu GT selalu kata, pembangkang di Malaysia boleh dikategorikan sebagai pembangkang paling tak guna di Malaysia.  

Kenapa?  Sebab mereka tidak bersifat konstruktif, melainkan cuba mencari isu untuk kepentingan politik semata-mata. Mereka bersifat negatif, tanpa memberi peluang kepada idea baru, sekalipun idea itu bertitik tolak dari kehendak mereka sendiri!

Contoh terbaik, apa sahaja yang diberikan oleh kerajaan kepada rakyat akan dianggap samada rasuah kepada rakyat, "gula-gula" kepada rakyat, atau tidak bersyukur dengan nikmat yang diberikan kepada rakyat.  

Bila kali terakhir anda dengar atau baca, juak-juak Fuckatan memuji "pemberian" kerajaan kepada rakyat, sekalipun pemberian itu juga diterima oleh penyokong-penyokong mereka?

Maka apa yang TS Muhyiddin maksudkan mmg benar.  Pembangkang bersifat negatif, destruktif dan tidak pernah menyumbang ke arah kesejahteraan rakyat.  

Bukankah pembangkang diberi tempat di dalam panel parlimen?  Mengapa tidak disambut dengan terbuka, dan memberi sumbangan dahulu?  

Pananoia sungguh!!!

No comments:

Post a Comment

Kepada yang "Anonymous", sila tinggal nama glamer dibawah komen anda. DAP beromen, Pas tanggung, berani komen, sendiri tanggung...hehehehe.. Terima kasih!!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...