Bersama Berjuang

Wednesday, August 17, 2011

PANASSS.. Bukti Lawatan PM Ke DUN Selat Klang Disabotaj!!!


Cubaan sabotaj lawatan PM ke DUN Selat Klang ternyata gagal.

Bukti diatas adalah fakta terdapat unsur-unsur sabotaj.  GT difahamkan, nota ini disebarkan di kawasan Pelabuhan Kelang oleh pihak yang tidak bertanggungjawab sejak petang semalam lagi. 

Dan lebih panas, sumber memberitahu ia adalah kerja pecacai-pecacai Hantu Kak Limah!  

Bagaimanapun, sabotaj itu gagal secara TOTAL!!!  Sambutan rakyat terhadap PM sangat luar biasa.  Di Flat Seri Perantau, khemah-khemah yang disediakan sebegitu banyak tidak mampu menampung jumlah kehadiran rakyat!

Petanda yang cukup baik untuk BN dalam misi menawan semula DUN Selat Kelang secara khususnya, dan tentunya negeri ku yang tercinta ini.  

Ketua UMNO Bahagian Kapar, Dato' Rahman Palil dalam ucapannya memohon PM untuk menimbang beberapa isu tempatan yang membelenggu rakyat.  Antaranya ialah isu tanah KTMB dan penduduk, Kedai Serbaneka 1 Malaysia dan Klinik 1 Malaysia bagi mengurangkan beban penduduk setempat.

Turut hadir dalam majlis tersebut ialah DS Noh Omar, DS Ong Tee Kiat dan beberapa pemimpin parti komponen, selain daripada pemimpin tempatan.  


Lagi foto-foto menarik selepas ini...

1 comment:

  1. GARA-GARA SURAT SABOTAJ TERSEBUT HANYA 10 RIBU SAHAJA YANG HADIR...KALAU TIDAK MUNGKIN 100 ROBU KUT.....ISH3...CILAKO3...PUNYA KAUM YG BUAT SURAT TU...

    ReplyDelete

Kepada yang "Anonymous", sila tinggal nama glamer dibawah komen anda. DAP beromen, Pas tanggung, berani komen, sendiri tanggung...hehehehe.. Terima kasih!!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...