Bersama Berjuang

Saturday, July 9, 2011

TERKINI BEERSHIT: Mesti Baca: Anwar Sedang Buat "Diversion" Utk Tutup Kegagalan BeerShit & Tangguh Kes Liwatnya!!!

Siapa yang berdarah?  Anwar atau sebelahnya!!!  Itupun kalau darah.. macam sirap je!

Kegagalan BeerShit 2.0 untuk memberi memberi kesan yang besar, atau sekurang-kurang seperti 2007 yang lalu jelas mengecewakan ramai pemimpin Fuckatan, terutamanya Anwar!

Sedang kita tahu, Anwar menggunakan BeerShit untuk menutup segenap ruang kelemahan dan kehaprakan Fuckatan yang mentadbir beberapa buah negeri.  Matlamat utamanya untuk menyelamatkan dirinya yang sedang menghadapi kes di mahkamah, juga isu moralnya menemui jalan buntu.  

Anwar sekali lagi membuktikan bahawa dia adalah master of diversion, dalam bahasa mudah, pakar putar belit dan putar alam, habis seluruh alam dibohonginya.

Sidang media petang tadi jam 3.30 dia tidak muncul, digantikan dengan Nurul Izzah, bersama N Surendran dan PAS diwakili oleh Dr. Syed Azman.  GT sudah jangka permainannya ini.

Foto yg dirancang!  Bukan kandid demi untuk meraih simpati rakyat!  Lakonan papa hebat!
Muncul pula foto dia didalam ambulans... walhal gambar awal, yang cedera adalah pengawal peribadinya, bukannya dia!  Dasar pembohong!!!  Dia sebenarnya mahu MENYOROK!!!

Kegagalan BeerShit, hendak pula ditutup dengan isu dia dizalimi sewaktu perarakan BeerShit!  Dan pastinya dia akan mengatakan inilah perjuangan rakyat yg dizalimi, sekaligus meraih simpati rakyat!!!


Dan dengan kecederaan "parah" ini, adakah pihak hospital akan menahannya sehingga 7 hari yg akhirnya menyebabkan proses prosiding mahkamah kes liwatnya minggu hadapan terpaksa ditangguhkan lagi?

Tangguh lagi......

Mana lu mau lari haaaa.... "game" lu rakyat sudah boleh baca maaaaa... 

6 comments:

  1. Bro!

    lu tak cerita pun satu Malysia tahu lakonan BABI

    ReplyDelete
  2. demo haram memang haram...haram seharam haramnya! hanya orang yg tak siuman kata tak apa walaupun haram...

    pengacau2 tu sengaja menyusahkan penghuni kota yg tak suka hidup mrk terganggu, peniaga2, pemandu teksi & mrk yg bekerja cari makan di bandaraya...

    tak payah nak berselindung, nama pun demo haram, bukannya halal. apapun, Allah SWT benci manusia yg suka membuat kekacauan.. terutamanya pelakon porn handalan tu!

    ReplyDelete
  3. Peguam Negara adalah penyokong Al-Juburit rasanya,kerana peliwat negara ini sentiasa dapat elak.Boleh tak pastikan si babi ni dibawa ke mahkamah walaupun diusung.Kami rakyat dah meluat cara kerajaan melayan pengkhianat-pengkhianat negara.

    ReplyDelete
  4. Anuar ke tu...rupa macam anuar...gaya macam anuar tp itu bukan anuar...tak caya cuba tengok perut dia buncit tak?...The best actor of the CENTURY....ANUAR PANDIKUTTY...

    ReplyDelete
  5. GT macam orang yang nak meninggal saja gelagatnya :-) Muka macam bukan orang sakit real, macam buat2 sj.

    ReplyDelete
  6. Anwar punya acting nampak "over" lah sikit, nampak betul-betul tak natural.

    ReplyDelete

Kepada yang "Anonymous", sila tinggal nama glamer dibawah komen anda. DAP beromen, Pas tanggung, berani komen, sendiri tanggung...hehehehe.. Terima kasih!!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...