Bersama Berjuang

Saturday, July 9, 2011

TERKINI!!! Arahan Terbaru Mahaguru Omardin dan Foto-Foto Aksi Berani PATRIOT Si Baru Merah!!!














Sumber Foto:  PapaGomo, Double Y, MIK, dan MatSabu.Com... muahahahahaha...

Tabik Dengan PATRIOT yang berbaju Merah!  Pihak Polis telah mengarahkan PATRIOT untuk bersurai dan berudur.  Apabila berkeras, gas pemedih mata jadi santapan PATRIOT!!!

Adusssssss....!!!

Mahaguru Omar Din telah menasihatkan PATRIOT untuk menuruh arahan itu.  Tujuannya tidak mahu melihat Melayu bertempur dengan Melayu seperti mana mesej dari Biawak LGE.  Dan pembuktikan bahawa Bersih berjaya "melembukan" orang Melayu, lihat saja gambar-gambar penyokong mereka!

Cina dan India bertepuk riang!

2 comments:

  1. Bukit Bintang tak ade buisness sungai wang dah jadi Bingai Wang yahoooooooooooooooooooooooooo..

    ReplyDelete
  2. Ayuh org melayu mari kita hancurkan bersih.. Kita cari semua saki baki anasir bersih samPai kelubang cacing.. Ayoh kita gempur ramai2.. Malaun bersih nie nak kena ajar..merkalah pengkhianat org2 malayu dan rakyat malaysia yg cintakan keamana.. Menyusahkan rakyat malaysia betui2.. Semalam van jenazah kawan ku sangkut kat traffic jam.. Betul2 menyusah kan orang ramai.. Mai kita pakat ramai2 ludah depa yg pakai t shirt bershit nie.. Ayuh mari kita.. Tunjukkan kekuatan pada puak puaka brshit nie..
    Kat student ipta yg terbabit.. Buang jea mrk nie.. Mrk nie lah anasir yg paling bahaya..

    ReplyDelete

Kepada yang "Anonymous", sila tinggal nama glamer dibawah komen anda. DAP beromen, Pas tanggung, berani komen, sendiri tanggung...hehehehe.. Terima kasih!!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...