Bersama Berjuang

Thursday, July 7, 2011

Setelah Titah Agong Mereka Permainkan, Msiakinibabi Pula Ambil Peranan? Jagat Kepahlawanan Melayu Bersiap...!!!

Kebiadapan ini jelas ingin mencemarkan nama baik pasukan keselamatan yang terdiri dari polis dan tentera.  Walhal, ianya adalah kain rentang latihan menembak.  

Artikel ini cuba mewujudkan persepsi tidak buruk kepada pasukan keselamatan negara.  Juga, ia adalah satu tindakan provokatif.  

Msiakinibabi nampaknya ingin bermain dengan api.  Cukup kisah istana negara diputarbelitkan, kali ini pihak keselamatan pula dijadikan modal.  Setelah AmPIGa "selesai" tugasnya, "kerja" ini diambil pula oleh Msiakinibabi.  Apakah agenda tersembunyi mereka?

Kedua-dua isu ini menjurus kepada satu: institusi Raja-Raja Melayu yang diketuai oleh YDPA.

Adakah Msiakinibabi ingin melancarkan perang terhadap YDPA?  

Dikala YDPA memberi perkenan kepada sekutu mereka untuk masuk ke Istana Negara, puak-puak harbi laknatullah ini tidak faham erti berterima kasih.  Peluang diberi, tuba jua diberi ganti!

Yang pasti, bersikap kurang ajar terhadap YDPA bermaksud Msiakinibabi ingin berperang oleh pejuang fisabillillah dari Jagat Kepahlawanan Melayu!  

Maka tindakan yang bijak dari Jagat Kepahlawanan Melayu yang kembali bersiap sedia di KL dan kawasan sekitarnya bagi menghadapi situasi yang menggugat keamanan negara.  

Penemuan senjata dan bom buatan sendiri di beberapa lokasi adalah manifestasi betapa pengikut harbi laknatullah telah membuat persiapan awal untuk menghuru-harakan negara!  

Demi Agama, Bangsa dan Negara, MELAYU BANGKIT!!!

1 comment:

  1. mlysiakini ni sepatutnya kerja skmm..aku pelik kenapa skmm ni cukup sayang pada portal lahanat ni.

    patut sprm siasat sama ada skmm ada apa apa hubungan dengan portal lahanat ni.

    ReplyDelete

Kepada yang "Anonymous", sila tinggal nama glamer dibawah komen anda. DAP beromen, Pas tanggung, berani komen, sendiri tanggung...hehehehe.. Terima kasih!!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...