Bersama Berjuang

Tuesday, July 19, 2011

Sam Ketot Muncul Kembali... Dan Kena Maki Gara-Gara Hilangkan Diri Waktu BeeShit!!! Muahahahahaha...

Lama sudah GT menunggu Sam Ketot untuk muncul selain Chegubard dan Azmin Ali yang "menyepi".  

Dan munculnya Sam Ketot, cepat-cepat dia buat "damage control" untuk cover misteri kehilangannya pada perhimpunan haram BeerShit tempohari.  

Kini, dia telah mencabar SPR untuk berdebat secara terbuka tentang tuntutan BeerShit pula!!!

Kahkahkahkah... tipikal pembangkang, cepat-cepat nak cover diri bila dah terkantoi kehaprakannya.  Betapa busuk mulut jahatnya menghasut rakyat untuk turun berdemo cara ganas, seperti mana yang berlaku di negara Timur Tengah!!!  

Alih-alih, kelibatnya tidak pula kelihatan, yang sekaligus mengesahkan status "balaci keldaian" kepada semua yang menurut kata-katanya untuk "berjuang"!!! 

Inilah sikap sebenar Sam Ketot dan angkatan pemimpin pembangkang, yang memanipulasi rakyat dengan berapi-api namun tidak bersama rakyat, demi mengelak dari sebarang risiko.  Betapa bangsat laungan "kalau takut menanggung risiko, jangan bicara tentang perjuangan" yang menjadi "dalil mutlak" PKR. 

Sam Ketot cuba berlagak hero, sambil mengharap pengikut keldaiannya memaafkannya!!!  

Harapan meleset.  Lepak-lepak sambil "medang" di sekitar Paya Jaras, Sg Buluh petang tadi menceritakan segalanya.  GT sengaja memilih lokasi panas, port ahlul pembangkang lepak.  Cacian dan makian tahap dewa dilontarkan oleh beberapa pemuda di sebelah meja GT!!!  

Panas bro.. cuma tak sanggup rasanya GT nak tulis kat sini... siap sentuh mak dsb.   Anda tahulah, puak-puak ni mmg nombor WAHID dalam bab sumpah seranah nih!!!

Dan tidak hairan apabila ada yang berkata "Aku ingat diorang kata dia (Sam Ketot) pernah terkencing dalam seluar tu fitnah.  Tapi kalau macam ni lah gayanya, mmg la dia tu penakut!!!  Sial!!!"

Muahahahahaha...  ambik kau Sam Ketot oiiiiii...

No comments:

Post a Comment

Kepada yang "Anonymous", sila tinggal nama glamer dibawah komen anda. DAP beromen, Pas tanggung, berani komen, sendiri tanggung...hehehehe.. Terima kasih!!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...