Bersama Berjuang

Wednesday, July 6, 2011

PANASSS... Mesyuarat Pakatan Hari Ini Mahukan Campurtangan Asing Pada BeerShit 2.0 ???


Mengikut sumber yang boleh dipercayai, mesyuarat Fuckatan tgh hari tadi telah diberitahu bahawa Kedutaan Australia, Italy, Britain dan negara kiblat Anuwar, US akan turut sama hadir pada perhimpunan BeerShit 2.0!

Seandainya berlaku, maka Fuckatan jelas menggunakan strategi politik kehancuran apabila mahu menggunakan campurtangan asing dalam urusan hal ehwal dalaman negara.  

Walaupun ia sekadar "hadir", namun agenda disebalik itu tentunya sudah difahami oleh pejuang-pejuang Alif Ba Ta.  

Persetankan alasan kononnya ia berpaksikan NGO, dan tidak bersuarakan Fuckatan!  Hanya mereka yang putus urat saraf otaknya mampu menerima alasan itu.  

Strategi ini ibarat "puzzle" yang akan bercantuman satu demi satu.  Dari pembiaya, sehinggalah kehadiran "wakil" asing di dalam pergerakan ini. Segalanya tampak jelas.  

Cukup peristiwa kurang ajar Al Gore suatu ketika dahulu "menghina" kerajaan yang dipilih oleh rakyat!  

Sayangnya orang Melayu tidak pernah mahu belajar dari kejatuhan kesultanan Melaka, dan bagaimana masuknya penjajah ke tanah melayu sehinggalah dibawanya kaum-kaum pendatang yang hari ini menuntut hak kesamarataan setelah diberi sedikit keistimewaan.

Ibarat diberikan betis, mahu pula peha, golongan ini hari ini menggunakan kaedah yang sama, watak si kitol dan mandeliar juga ada, dengan satu niat; MERAMPAS TANAH MELAYU DARI YANG HAK!

Sayangnya masih ada orang Melayu yang tidak sedar akan perkara ini dan sanggup diperkudakan oleh si kitol dan mandeliar ini!  Benarlah kata bijaksana bahawa "bangsa yang tidak faham tentang sejarah bangsa sendiri adalah bangsa yang bodoh".  

Yahudi faham, laknatullah faham, kita? 

Aduhai malang pak kaduk, ayamnya menang kampung tergadai....

No comments:

Post a Comment

Kepada yang "Anonymous", sila tinggal nama glamer dibawah komen anda. DAP beromen, Pas tanggung, berani komen, sendiri tanggung...hehehehe.. Terima kasih!!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...