Bersama Berjuang

Friday, July 8, 2011

Malaysian Insider Cuba Menggambarkan BN dan UMNO Melawan Titah Tuanku YDPA?

Portal Malaysian Insider cuba menggambarkan kononnya BN dan UMNO "tidak sebulu" dengan titah YDPA.  

Tak perlulah untuk terus meracuni pemikiran rakyat, kerana satu Malaysia tahu pendirian BN dan UMNO dalam mempertahankan Perlembagaan dan institusi Raja-Raja Melayu.  

Cukuplah kebodohan yang ditunjukkan oleh Haramkah sebelum ini dengan mengaitkan UMNO bekerjasama dengan DAP.  

Bukanlah pelik apabila mesyuarat dihujani dengan beberapa persoalan, kerana tujuan utamanya untuk mencari penyelesaian.  Dan pastinya, atas alasan apa pun, BN dan UMNO akur kepada titah Tuanku YDPA.  

Dan AmPIGa seharusnya bersyukur kerana "diberi muka" oleh YDPA, yang menunjukkan sikap prihatin kepada rakyat dan membawa kepada penyelesaian yang menguntungkan kedua-dua pihak, pro BeerShit dan anti BeerShit!   

Dan dimana pula AmPIGa bagi mengotakan kata-katanya, setelah penyelesaian yang diwar-warkan oleh penyokong pembangkang sebagai "mengejutkan" BN dan UMNO diperkenankan oleh YDPA?  

Kemahuan dituruti, namun masih lagi mahu menghuru-harakan keadaan. Dasar lidah harbi laknatullah!!!  

Dan kepada "menteri" yang didakwa memberi maklumat oleh Malaysian Insider, takkan tak faham2, mesyuarat habis di mesyuarat, tak perlulah diwar-warkan kepada orang luar!!!  

Itu pun kalau benar wujudnya "menteri" seperti dakwaan MI.  

1 comment:

  1. Pembangkang ni dari dulu sampai sekarang asyik tenberang, bermula dengan rampasan kuasa sept 16 dah dapat persetujuan agung dan jeneral tentera dan macam macam lagi ahli kabinet dapur khayalan al juburi. Sudah lah Malaysian Insider tu juga portal al juburi, jadi rakyat dah tak tertipu lagi dengan temberang al juburi wal suntuti. Bersihkan nama dan maruah dia di mahkamah dulu baru nak jadi jaguh gay semalaya.

    ReplyDelete

Kepada yang "Anonymous", sila tinggal nama glamer dibawah komen anda. DAP beromen, Pas tanggung, berani komen, sendiri tanggung...hehehehe.. Terima kasih!!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...