Bersama Berjuang

Tuesday, July 12, 2011

Maharaja Teng Tunjuk Kuasa Gara-Gara YB BN Sebut Nama YDPA !!!

BeerShit yang gagal secara total rupanya memberi impak kepada Speaker DUN Selangor, Teng Chang Kim.

Hari ini, dia memperlihatkan kuasa yang ada padanya dengan mengarahkan wakil rakyat BN, YB Datuk Shukor Idrus untuk keluar dewan gara-gara menyebut nama YDPA!

Episod sedih bagi institusi Raja-Raja itu bermula apabila Nik Nazmi membentangkan hujah berkenaan Bersih dan hujah tersebut dibalas oleh Shukor 

Yang menghairankan, Nik Nazmi juga ada menyebut nama YDPA dalam hujah membelitnya, namun tidak pula diperintah keluar dewan.  

Inikah contoh ketelusan dan kebebasan bersuara yang dilaung-laungkan oleh Fuckatan?  Mengapa tidak membenarkan kedua-dua mereka berhujah, supaya ada check n balance?

Benci benar nampaknya Maharaja Teng kepada Barisan Nasional yang taat setia kepada Duli Yang Maha Mulia Tuanku Yang Dipertuan Agong!

Berang dengan tindakan YB Shukor Idrus, Maharaja Teng mengarahkan Shukor untuk keluar dewan.  Arahan itu disambut dengan hentakkan meja oleh Shukor, yang keluar dewan dan diikuti oleh wakil rakyat BN yang lain. 

Bravo kepada semua wakil rakyat BN, jangan beri muka kepada laknatullah untuk memperlekehkan amanah rakyat demi mempertahankan kedaulatan Raja-Raja Melayu.

1 comment:

  1. DAP dengan sultan selangor dan perak mereka derhaka dengan Agong pun mereka derhaka..sebut nama agong speaker meradang marah,mgkn pembangkang selangor kena sebut Anwar br teng kasi laluan..

    ReplyDelete

Kepada yang "Anonymous", sila tinggal nama glamer dibawah komen anda. DAP beromen, Pas tanggung, berani komen, sendiri tanggung...hehehehe.. Terima kasih!!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...