Bersama Berjuang

Saturday, July 16, 2011

Liverpool Menang Tetapi Malaysia Hebat Berbaju BIRU!!! Safee & Safiq Dipanggil "Test Session" Oleh Liverpool?


Perasaan GT gembira.  Sebab 2 perkara.  

Pertama, Liverpool menang 6-3, keputusan yang baik berbanding dengan satu pasukan tu yang seri 2-2 waktu datang ke Malaysia hari tu... hehehehe....  

Kedua, Malaysia beri tentangan yang hebat.  Mgkin mengelakkan badi "baju kuning", seperti game yang serba tidak menjadi sewaktu menentang Chinese Taipei tempohari.  Mmg Bersih 2.0 bawa sial kepada jersey kuning Malaysia.  Kerana Bersih 2.0 telah mencemarkan kedaulatan kuning warna diraja!

Syabas kepada team Malaysia, yang telah banyak belajar setelah tewas kepada Arsenal sebelum ini.  Jelas, kita perlukan Safee untuk mengemudi barisan serangan.  Dan GT berdoa, agar Safee bebas dari kecederaan dan cergas sepenuhnya.  Begitu juga pasangan serasa bersamanya, Norshahrul Idlan Talaha.  

GT mohon FAM suruh Chelsea pakai jersey hijau florosen diorang minggu.  Malaysia terus berjersey BIRU, kerana SIAL Bersih masih ada belen lagi.

Kita perlukan kombinasi mantap Safee dan Shahrul untuk gempur Singapura di pusingan kelayakkan Piala Dunia seterusnya.

GT perlukan semua penyokong turun. Pastikan mereka layu dengan ngauman Harimau Malaysia!  Anggaplah kita gempur PAP, si abang kepada DAP nun di seberang tambak sana!

Bulan depan EPL start.  YNWA!!!

No comments:

Post a Comment

Kepada yang "Anonymous", sila tinggal nama glamer dibawah komen anda. DAP beromen, Pas tanggung, berani komen, sendiri tanggung...hehehehe.. Terima kasih!!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...