Bersama Berjuang

Sunday, July 17, 2011

Larangan Penutupan Pusat Hiburan Ditarik Balik!!! Ostat Azizan Hilang Pedoman DiBalun Kaw-Kaw Oleh DAP ???

Well, GT rasa anda semua mengikut perkembangan di beberapa artikel GT sebelum ini tentang bagaimana Dewan Pemuda PAS cuba mencari salah UMNO dan PERKASA dalam isu ini.  

Akhirnya terbukti, PAS akur terhadap DAP di Kedah.  Larangan itu ditarikbalik demi "persetubuhan" mereka dengan DAP dan PKR atas nama Fuckatan.  

Kasihan PAS... di negeri yang ditadbir DAP seperti Penang, PAS terpaksa menurut... Di negeri yang PAS tadbir pun, PAS dipaksa menurut. Semalam bukan main GT baca kenyataan "ostat" kita, Azizan kononnya takkan tunduk dengan mana-mana desakan.  

La ni awat jadi lagu nih, ostat oiiiiiii...!!! 

Jadi, apalah kata manis dari mereka kononnya DAP sudah termakan tarbiyah PAS. Senario ini sebenarnya menunjukkan yang DAP telah meletakkan rantai di leher PAS agar mudah diarahkan, persis laksana a.........

Jadi, di mana suara Dewan Pemuda PAS?  UMNO dan Perkasa diam tanda menyokong, korang belasah pulak...  ni kerja lahanat DAP, korang tak nak belasah ke?  

Tahniah... KEDAH SEJAHTERA!!! Muahahahahaha.....

5 comments:

  1. Inilah tandanya PAS berjaya mentarbiahkan DAP.. Lagi pun DAP dah Pandai baca Al Quran dan Hadis... Tak lama lagi ularmak pas akan pupus...Tunggulah PRU 13 nantiii. Rakyat dah muakkkk.

    PAS SUNGGUH MEMUDHARATKANNN

    ReplyDelete
  2. ANTARA 2 MUDHARAT PAS DAN UMNO AKU PILIH UMNO... LEBIH SELAMAT AKIDAAAH

    ReplyDelete
  3. Negara Berkebajikan PAS hanya untuk orang DAP, bukan untuk orang Islam.

    ReplyDelete
  4. Parti babi Pas tia da pendirian.
    Presiden dan Murshittuamnya baghal .
    Tia da telor.
    Harap janggut dgn serban berkulit babi.
    Sial punya manusia pas.
    Lahanat Allah atas kau org.
    Dayus..........

    ReplyDelete
  5. Bagi aku PAS dah lama kafir sejak hadi keluar fatwa sesat lagi menyesatkan.Islam konon,Islam apa kalau menganut DAP(Dajjal Anutan PAS).N.ajis dan hadi serta sabu dan lain-lain lagi disisi Islam layak dihukum bunuh.Kamu akan kekal di dalam neraka jahanam selama-lamanya.

    ReplyDelete

Kepada yang "Anonymous", sila tinggal nama glamer dibawah komen anda. DAP beromen, Pas tanggung, berani komen, sendiri tanggung...hehehehe.. Terima kasih!!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...