Bersama Berjuang

Thursday, July 7, 2011

Kenyataan Media Bapa Saiful Bukhari Berkenaan Keputusan Mahkamah Rayuan Hari Ini

Saya Azlan Bin Mohd Lazim bapa kepada Mohd Saiful Bukhari Azlan, pengadu didalam kes liwat yang membabitkan Datuk Seri Anwar Ibrahim bersyukur dan menerima baik keputusan Mahkamah Rayuan pada pagi tadi.


Saya akan amat berbesar hati dan berharap selepas daripada ini prosiding perbicaraan dapat diteruskan dan dapat dijalankan dengan lancar tanpa adanya apa-apa lagi permohonan yang mempunyai implikasi penangguhan keatas prosiding perbicaraan tersebut.

Sepanjang saya mengikuti perbicaraan kes tersebut, saya mendapati bahawa permohonan untuk Yang Arif Hakim menarik diri dari mendengar perbicaraan mempunyai implikasi yang besar kerana ianya akan mengakibatkan penangguhan prosiding perbicaraan tersebut.

Dalam keadaan ini setiap kali prosiding perbicaraan ditangguhkan disebabkan permohonan-permohonan yang dibuat, saya amat bersimpati ke atas nasib anak saya Mohd Saiful Bukhari Azlan didalam mencari keadilan dan kebenaran.

Saya sekali lagi mengharapkan semoga prosiding perbicaraan akan dapat berjalan dengan lancar tanpa adanya lagi permohonan-permohonan yang mempunyai implikasi penangguhan dan saya sentiasa bersabar dan berdoa semoga pengaduan anak saya dapat diadili dengan tanpa berlakunya perkara-perkara yang boleh menyebabkan penangguhan prosiding perbicaraan tersebut.

Bertarikh pada 6hb Julai 2011

GERAKAN TIMUR:
Untungnya jadi Anwar... boleh tangguh... tangguh!  Siap minta tukar hakim pulak!  Yang paling best, boleh bawak cerita2 tentang kes yang berlansung ke ceramah2 pulak.  

GT tertanya-tanya juga, apalah maknanya "contempt of court" ya... 

Kalau orang lain, dah habis di "sound" oleh Peguam Negara!

Itu pun masih dok kata sistem kehakiman negara tidak telus dan berat sebelah!  Itulah Anwar, segalanya SALAH sehinggalah dia menjadi PM!  

Kasihan Saiful, kebenaran untuk dirinya sendiri cuba untuk dinafikan oleh Brader Anwar Bin Ibrahim, atau singkatannya B.A.B.I !!!

3 comments:

  1. Kenapa anwar masih diberi kebebasan, keistimewaan sedangkan terang2an dia adalah pengkhianat bangsa,negara juga ugama.Mushkil2...

    ReplyDelete
  2. Anwar takut masuk jel, tu yg dia buat mcm2 dalih.

    Nurul Izzah tak habis2 cakap benda bodoh!! Baca di sini:

    http://apakecoh2.blogspot.com/

    ReplyDelete
  3. Hakim takkan diganti kerana gani pat tail dan kerjaan malaysia dh muktamad nak jatuhkan dan kenakan Anwar.
    Mmacam bicara najib altantuya. Apa motif dua orng tu nak bunuh pempuan Mongolia tu. Tapi yang tu tak relevant

    Korang memang buta . Tak nampak ke cara bicara yang tak adil. Saksi pihak pembela semua tak dibenarkan.

    Peguam pembela tanya Saiful sudah empat kena liwat, Dia tak mandi dan tak berak ka. Atau lubang jubur dia tersumbat dek mani Anwar ke.

    Tapi bila doktor Pusrawi cek takde pula tanda kena Liwat. Tapi bila pegi HBKL , ada pulak tanda liwat. Mungkin dia balik jumpa Najib dan suruh Najib paku dia dan Najib suruh polis dapat kan bukti dengan cara apa sekalipun.

    Cuba la pikir. askMa.kalau terbalikkan jadi maksiat

    ReplyDelete

Kepada yang "Anonymous", sila tinggal nama glamer dibawah komen anda. DAP beromen, Pas tanggung, berani komen, sendiri tanggung...hehehehe.. Terima kasih!!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...