Bersama Berjuang

Monday, June 6, 2011

YA ALLAH!!! SELAMATKAN AKU DARI AZAB ITU...


Dulu lain, sekarang lain.  Itulah alasan Mat Sabu tentang hubungannya dengan Anwar.  

Faktanya ialah Mat Sabu tahu perlakuan Anwar.  Lantas dibantai Anwar cukup-cukup.  Bukan sekadar waktu itu Anwar dalam UMNO semata-mata, Mat Sabu membantainya berikutan salahlaku seks songsang yang menyimpang jauh dari ajaran Islam.  

Isunya lebih kepada isu moral peribadi.  Tapi hari ini Mat Sabu gunakan alasan dulu Anwar UMNO, sekarang tidak.  Tapi moral tetap moral.  

PAS rupanya dapat menerima aktiviti liwat sebagai norma kehidupan rakan-rakannya.  Maka tidak hairanlah maksiat berleluasa terutamanya di Selangor.  Dan pensaksian serta pembuktian penerimaan konsep ini dizahirkan dengan melantik pemimpin berstatus "121" yang pastinya tidak menjadikan Islam sebagai panduan, meskipun mengaku sebagai partai Islam.  

Mgkin peringatan Allah tentang azab yang diturunkan kepada kaum Nabi Luth tidak membawa apa-apa erti kepada PAS.  Masyaallah...

Aku takut dengan azab dari Allah... dan pabila azab diturunkan di sesuatu tempat, yang mana melibatkan semua yang berada di kawasan tersebut tanpa mengira kecil besar, tua muda.

Ya Allah... selamatkan aku dari azab itu...

1 comment:

  1. Anak MAt Sabu
    Lo nie apa la bro, PAS..lo tau tak Wali trompah da beristihad..dgn setan pon bole kawan asal jatuhkan UMNO, ini baru apa , moral? Oral? Anwar? Kecik punya hal la...peliwat da tentu mereka leh trima kalo setan pon mursamdol leh trima.

    ReplyDelete

Kepada yang "Anonymous", sila tinggal nama glamer dibawah komen anda. DAP beromen, Pas tanggung, berani komen, sendiri tanggung...hehehehe.. Terima kasih!!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...