Bersama Berjuang

Monday, June 13, 2011

WOOWWW...!!! UMNO SHAH ALAM ADALAH YANG PALING BERANI SETAKAT INI !!!


Tahniah kepada barisan kepimpinan UMNO Shah Alam yang berani menyuarakan keluhan rakyat golongan pertengahan dan rendah yang sentiasa terbeban dengan tol. UMNO Shah Alam bertindak menghantar memorandum kepada kerajaan melalui Menteri Kerja Raya agar dipanjangkan kepada YAB Perdana Menteri, memohon agar Tol Batu 3 dan Tol Sg Rasau di Lebuhraya Persekutuan dimansuhkan! 

Dato' Nawawi nampaknya bertindak "luar biasa" di kala ramai yang mengidam menjadi calon untuk bertanding pada PRU akan datang lebih suka mengamalkan sikap angguk-angguk geleng-geleng, pak turut segalanya!  Ampu, ampu dan ampu.

Pengundi masakini perlukan pemimpin yang boleh hampir kepada denyut nadinya. 

Idea awal sebenarnya GT pernah baca di blog GAP, kira-kira 6 bulan dulu kalau tak silap.  Akhirnya UMNO Shah Alam berani ke hadapan untuk berjuang DEMI RAKYAT!!!

Terima kasih atas keprihatinan UMNO Shah Alam terhadap DENYUT NADI RAKYAT!!!

2 comments:

  1. Masalahnya berapa ramai pemimpin yg mcm ni...

    ReplyDelete
  2. orang UMNO jugak yang nak perjuangkan nasib orang bawah simangkuk gagap tu g mana pulak ???? tengah plan buat kandang babi lagi ker ????

    ReplyDelete

Kepada yang "Anonymous", sila tinggal nama glamer dibawah komen anda. DAP beromen, Pas tanggung, berani komen, sendiri tanggung...hehehehe.. Terima kasih!!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...