Bersama Berjuang

Wednesday, June 8, 2011

WOIII PAS!!! AKAI ADA KA..???


Sebab itu GT tak pernah berpaling dari kenyataan bahawa negarawan terulung adalah Tun Dr. Mahathir.  Biar apapun tohmahan dan fitnah yang melanda, dia tetap teguh mempertahankan Islam dan Melayu.  Dan ianya dilakukan dan dinyatakan secara konsisten!

Dia tidak perlu menjadi orator hebat, tidak perlu berlagak hebat, sekadar cukup dengan idea bernas dan keberanian demi kebenaran, seluruh dunia Islam hormat dan tabik kepadanya.  Dan paling penting, penghormatan yang diterimanya bukanlah atas dasar putar belit dan kepura-puraan.  

Kali ini beliau halakan halilintar 7 petala langit ke arah ularmak PAS yang bebal dan munafik.  Habis punah gegendang telinga dan saraf-saraf di otak mereka seandainya mereka masih lagi berpegang kepada ajaran Islam yang sejati.  Kecualilah mereka sudah menjelma menjadi syaitonnirrajiiiimmm...

Ayat "power" ganda 23 kali tebaboommm..dari TUN M:

Karpal tidak perlu mati untuk PAS langkah mayatnya. Belum pun ia mati PAS sekarang sudah menjadikan perjuangan untuk negara Islam dan hukum hudud tidak lagi perkara utama. Sekarang PAS akan berjuang untuk negara kebajikan.

Baca seterusnya kenyataan yang merencatkan medula oblongata ularmak PAS DISINI

1 comment:

  1. Assalam Bro

    Yang terlupa dan nyanyuk adalah pemimpin PAS... Demi kuasa terus jadi lebai malang... Manusia ni bila lagi banyak bercakap, lagi banyak dia lupa apa yang dia pernah cakap.... hehehe.. Lepas ni penganut PAS kena langkah mayat Hj. Hadi untuk menubuhkan Negara Isle alla Nik Aziz... Undi Pas masuk syurga...hehehe

    ReplyDelete

Kepada yang "Anonymous", sila tinggal nama glamer dibawah komen anda. DAP beromen, Pas tanggung, berani komen, sendiri tanggung...hehehehe.. Terima kasih!!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...