Bersama Berjuang

Saturday, June 4, 2011

SPR LEBIH TELUS DARI PAS? PAS TELUS, FULUS, MAMPUS, PAS PIS PUS?


Cuma ingatan untuk semua.  Perhatikan senario ini.

PAS ibarat polong belaan Anugerah Syaitan yang melolong menyalak menyalahkan Suruhanjaya Pilihan Raya (SPR) dengan pelbagai tohmahan.  Tuduhlah apa tak tuduh, SPR berat sebelah, SPR tak telus, SPR lembab dsb.  

Asal sahaja pengiraan undi lambat, perghhh... konspirasi la, penipuan la... 

Difahamkan undian pemilihan PAS dah setel lepas Asar semalam.  Nak tau bila keputusan rasmi pemilihan?  

Dijangka skrg nih.. 

Apa punya telus dan cekap kalau stakat 1500 undi pun ambil masa ibarat dari Johor ke Perlis, Perlis ke Johor, Johor ke Perlis, Perlis ke Johor... 

Itupun masih nak melalak salahkan SPR yang terpaksa berhadapan dengan undi seluruh rakyat Malaysia.  Diri sendiri pun tak betul, nak betulkan orang lain... pigidah!!!  

Sebenarnya apa yang berlaku?  Nak "setting" kerusi ke?  Nak susun barisan kepimpinan?  Nak bagi "belen"?  

Sudah lah PAS... telus konon... telus, halus, fulus, mampus PAS PIS PUS.... 

1 comment:

  1. Hari ini adalah permulaan hari gelap bagi kaum Melayu di Malaysia.
    Dgn parti PAS dikuasai oleh puak Erdogan, maka yg menang adalah DAP yg akan menghancurkan kuasa politik orang Melayu di tanah airnya sendiri. Puak Erdogan yg telah dipilih spt Mat Sabu dan Din Puduraya akan menyokong sepenuhnya kelakuan Anwar aljuburi sebab mereka pun sama saja gila seks.
    Lebai2 PAS yg telah mengundi dah kenyangkah dgn wang sogokan Anwar? Cukup ke utk 7 keturunan?
    Dgn kebodohan Najib yg telah berkali2 mengalah dgn tuntutan2 kaum Cina.
    Tengok saja sekarang ini pelajar2 Melayu kita yg sedang belajar perubatan di Timur Tengah menghadapi masalah kewangan tidak langsung dihiraukan oleh Najib. Ini kerana kaum Melayu tak buat bising. Menteri2 Melayu pun diam seribu bahasa.
    Tak apa. BN akan tumbang pada PRU13 yg akan datang, kerana kaum Cina yg pandai akan mengundi DAP dan kaum Melayu tidak akan mengundi BN.
    Betullah teori RAHMAN.
    Anwar Ibrahim akan melepaskan dirinya dpd tuduhan meliwat apabila dia berjaya menjadi PM. Kaum Cina melalui DAP akan berkuasa sepenuhnya. Hak Istimewa kaum Melayu akan dihapuskan. Institusi Raja-Raja akan dibubarkan. Malaysia akan dijadikan sebuah republik spt Singapore. Perlembagaan Malaysia akan dipinda. Kaum Melayu akan mengemis di tanah airnya sendiri.

    ReplyDelete

Kepada yang "Anonymous", sila tinggal nama glamer dibawah komen anda. DAP beromen, Pas tanggung, berani komen, sendiri tanggung...hehehehe.. Terima kasih!!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...