Bersama Berjuang

Friday, June 3, 2011

SELANGOR MENANGIS... MENTERI BESARNYA BODOH SEJATI, SEJATI NYA BODOH!


Khalid Gagap rupanya tidak mampu mentelaah makna direct negotiation.  Mgkin agak sukar bagi otaknya menafsir perkataan tersebut berikutan berada di dalam dunia korporate dalam satu jangkamasa yang lama.  

Perkara yang sama pernah diluahkannya dalam satu kenyataan.  Tiada rundingan terus, tiada "pena sakti" katanya.  Tapi bukti yang diterima oleh GT menunjukkan bahawa perkara sebaliknya yang berlaku.

Jangankan setakat bodoh, bodohnya melangkaui sempadan PIANG.  Itulah standard termaktub dalam Buku Jingga, iaitu KAPLA JINGGA! 

Alasan yang diberikan, tiada syarikat lain yang menepati syarat dan kriteria yang telah ditetapkan.  Alahai... kasihan rakyat Selangor dibodoh-bodohkan oleh pemimpin yang terbukti bodoh. 

Kalau tak dibuka tender, manakan dapat senarai syarikat yang berkemampuan.  Secara tidak langsung, alasan yang diberi menunjukkan kebodohan Khalid, dan juga merendah-rendahkan kemampuan kontraktor lain.  GT percaya, ramai kontraktor yang berkelayakan, kerana daya saing kontraktor pada nilai projek sedemikian berlambak di pasaran!  

oh yaa.. makluman kepada Khalid Ibrahim, direct nego bermaksud rundingan terus.

Jom sama-sama sahut nih:

GT sebut : BODOH PANJANG...
ANDA sebut : BODOOOOOOOHHHHHHHHH...

GT sebut : BODOH PENDEK...
ANDA sebut : BODOH!

GT sebut : BODOH 3 KALI..
ANDA sebut : BODOH!  BODOH!  BODOH!

GT sebut : SIAPA BODOH?
ANDA sebut : KHALID MMG BODOH


Bukti2 ada dibawah ini... klik gambar untuk besarkan imej.








1 comment:

  1. Bukan aje BODOH tp BANGANG. CAP AYAM TOGEL.BAHANG PITIS TU

    ReplyDelete

Kepada yang "Anonymous", sila tinggal nama glamer dibawah komen anda. DAP beromen, Pas tanggung, berani komen, sendiri tanggung...hehehehe.. Terima kasih!!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...