Bersama Berjuang

Monday, June 27, 2011

PSSLM Dendang Genderang Perang Terhadap BeerShit 2.0 aka IFC !!!


Batalkan jika tidak mahu 'perang' - Omardin

KUALA LUMPUR 26 Jun - Pertubuhan Seni Silat Lincah Malaysia (PSSLM) memberi amaran kepada penganjur perhimpunan haram Gabungan Pilihan Raya Bersih dan Adil (Bersih) supaya membatalkan hasratnya itu jika tidak mahu 'berperang' dengan pengamal seni silat di negara ini.


Mahagurunya, Tan Sri Omardin Mauju berkata, adalah menjadi tanggungjawab pengamal seni silat untuk mempertahankan negara sejak zaman pemerintahan kerajaan Melaka lagi dan mereka tidak akan teragak-agak untuk bertindak keras ke atas golongan yang cuba menimbulkan kekacauan serta huru-hara.

"PSSLM yang mempunyai ratusan ribu ahli juga akan turun pada 9 Julai itu sekiranya Datuk S. Ambiga masih mahu meneruskan perhimpunan haram tersebut. Kami tidak akan biarkan perkara itu berlaku kerana jelas sekali ia perbuatan yang menghina negara.

"Kami sebagai golongan pengamal silat merupakan pelindung kepada negara dan sultan sejak beratus tahun dahulu tidak akan berdiam diri. Sekiranya kami tidak mengambil apa-apa tindakan, kami akan dianggap dayus.

"Saya sendiri akan mengetuai persatuan silat ini walaupun saya berkerusi roda, saya akan turun dan berada di barisan paling hadapan. Kami tidak sanggup lagi melihat keamanan negara dipermainkan untuk tujuan politik," katanya kepada Utusan Malaysia di sini hari ini.


Menurut Omardin, PSSLM telah lama berdiam diri dan bersabar dengan tindak-tanduk segelintir golongan seperti Ambiga yang cuba menganggu gugat keamanan di negara ini.

Beliau menasihatkan Ambiga supaya membatalkan segera hasrat menganjurkan perhimpunan itu kerana khuatir tidak akan dapat mengawal emosi anak-anak didiknya jika mereka bertembung pada perhimpunan itu nanti.

"Sebagai pengamal silat, saya tidak boleh beri jaminan bahawa kami hanya akan melaung dan membantah sahaja. Jadi sekiranya tidak mahu perkara tidak diingini berlaku, lebih baik batalkan hasrat untuk menganjurkan perhimpunan haram tersebut.

"Banyak lagi kaedah lain boleh dilakukan daripada berarak di jalan raya dan menyusahkan banyak pihak seperti polis, peniaga dan rakyat. Perkara ini boleh diselesaikan melalui cara meja bulat, jadi gunakanlah saluran yang betul," jelasnya.

GERAKAN TIMUR:
Akhirnya ada juga pemegang amanah perjuangan Melayu bangkit!  

GT bersama dengan Pak Guru!

Sejauh mata memandang, ku libas jadi padang jarak...  

9 comments:

  1. pak guru omar din dah bangkit, mana pak guru gayong senyap aje? takut ke?

    ReplyDelete
  2. PSSLM MISTI TERUSKAN PRINSIP.
    JIKA BANYAK PIHAK GAGAL MENGHALANG ATAU MENJERUMUSKAN MELAYU KEKANCAH PERPECAHAN YG DIDALANGI MUNAFIK DAN KAFIRUN YG MENENTANG KERAJAAN.

    SUDAH MENYELUK PEKASAM BIAR SAMPAI KE PANGKAL LENGAN, SATU PERTUBUHAN LAGI YG MELAYU HARAPKAN SEBAGAI BENTENG KEMELAYUAN (INGAT: MELAYU TAKKAN HILANG DIDUNIA).

    TERUSKAN PERJUANGAN DGN SEMANGAT TINGGAI, WALAU PATAH SIKU KAU TONGKAT DAGU, NAMUN TUNDUK PD JEMBALANG MUSUH KERAJAAN JGN TERJADI.

    ALLAH U AKHBAR222

    ReplyDelete
  3. saya anak gayong pn akn trun gak dato.aku dah benci tgk natang org yg duk wat kaco dlm negera.mcm dkt je 13 mei tau,hehehehe

    ReplyDelete
  4. ini lah yang kami tungu selama ini.syabas MAHAGURU HAJI OMARDIN.biar putih tulang jangan putih mata.inilah masanya kita nak tunjuk kepada penghianat2 negara.hari2 belajar seni mempertahankan diri pun kalau tak TES macamana nak tahu PAWERnya.wahai PAHLAWAN2 MELAYU MARI KITA TURUN RAMAI2 UNTUK BANTU KERAJAAN MEMBERSEHKAN PENGHIANAT2 NEGARA DARI BUMI YANG BERTUAH INI.DENGAN NAMA ALLAH YANG MAHA BESAR.
    .

    ReplyDelete
  5. Demi Agama, Maruah dan Tanah Air. Sumpah Pendekar pantang maut sebelum ajal.

    Demi Kedaulatan Raja-raja Melayu dan demi darah yang mengalir sebagai anak Melayu ini adalah Tanah Tumpahnya Darah kami.

    Selama kami hidup di tanah bertuah ini, tidak tersirat di hati kami untuk menganyai bangsa lain.

    Tapi dengan adanya PERTUALANG yang mengapi-apikan permusuhan, bersembunyi disebalik perjuangan agama, suku bangsa dan anasir-anasir jahat dari luar maka sampailah masanya kami pasti bertindak.

    Turunlah kesemuanya agar kami tahu yang mana musang yang mana ayam.

    10 kami terkorban 100 akan ganti, 100 kami terkorban beribu lagi akan menyulam.

    Masanya sudah sampai biar roboh Putrajaya papan keranda kami gantikan.

    Alang-alang menyising lengan, hancur luluh daging berkecai.

    Sekali Melayu mengamok padang jarak padang terkukur.

    Sebelum terlambat, lebih baik beringat-ingat.

    ReplyDelete
  6. Salam,
    Mari kita bangkit menentang kekacauan yang di timbulkan oleh "BERSIH or Bershit Ambiga". Sebagai anak Malaysia yang sejati kita ramai ramai bersatu hati menentang puak puak yang cuba membuat huru-hara di negara yang tercinta ini. Wasalam.

    ReplyDelete
  7. Syabas......patutnya lama dah bersuara demi kepentingan negara dan rakyat malaysia.

    ReplyDelete
  8. tahniah PSSLM kerana bersuara.Bagaimana pula kumpulan2 lain....puak adik beradik yg selalu bikin gempak apa citer....cuti dah habis bro !! abg tak abg,sapa kacau pecah !!

    ReplyDelete
  9. Insya Allah, demi agama, bangsa, negara dan Raja kami para pendekar Serimau Hitam akan turut serta bersama PSSLM merempuh Bersih...kepala si Ambiga dan para kafir harbi akan kami rentap dulu...izinkan kami...!!!

    ReplyDelete

Kepada yang "Anonymous", sila tinggal nama glamer dibawah komen anda. DAP beromen, Pas tanggung, berani komen, sendiri tanggung...hehehehe.. Terima kasih!!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...