Bersama Berjuang

Monday, June 27, 2011

EDISI DEDAH: Satu Persatu Niat Jahat BeerShit 2.0 Berjaya Dirungkai...


Dah berkali-kali para bloggers menyatakan bahawa terdapat motif tersembunyi di sebalik penganjuran Rusuhan BeerShit 2.0 aka IFC.  

Dari semua aspek, terutamanya sumber kewangan mereka cukup mencurigakan.  Satu persatu dirungkai dan terungkai untuk tatapan rakyat.  

Komunis subur disebalik BeerShit 2.0.  Fahaman yang telah lama menyepi timbul kembali dan menyarankan agar rakyat merusuh di jalanan untuk gulingkan kerajaan.  Nada yang sama pernah dilaungkan oleh AmPIGa sebelum ini.  

Tidakkah jelas maksud dan tujuan kafir harbi laknatullah ini?  

Apakah KDN buta?

Apakah PAS bodoh dan bahalul serta tolol?  

Nicky Arjis pernah menyelar nasionalisme, kononnya tidak Islamik.  Walhal semangat nasionalisme Melayu bersendikan Kitabullah, sesuatu yang tidak pernah si terompah faham.  Hari ini, mereka "bergomol dan bersetubuh" dengan komunis, sang durjana yang telah membunuh ramai Melayu... 

Tahniah kepada PDRM yang bertegas, tanpa kompromi terhadap anasir-anasir laknatullah ini.  Tangkap dan terus tangkap... jangan beri peluang mereka untuk menghuru-harakan negara!  

1 comment:

  1. Dey all tu semua memang dah tak boleh cuci dah bro melainkan humban semua masok ISA jer senang .... Nak bersih apa lagi ... memang dah ada agenda lain ...kalau dia orang buat juga masok... terutama ambingai tu .. biar dia rasa ni negara bebas ke tidak

    ReplyDelete

Kepada yang "Anonymous", sila tinggal nama glamer dibawah komen anda. DAP beromen, Pas tanggung, berani komen, sendiri tanggung...hehehehe.. Terima kasih!!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...