Bersama Berjuang

Wednesday, June 8, 2011

MGKINKAH LAHIRNYA "AL SHEIKH AL MUNAFIQUN WAL KAFIRUN" DALAM PAS???


Perghhhh!!!  Mmg Hadi Awang membuktikan bahawa idea konsep negara Islam adalah penipuan terhebat semata-mata.  Sekaligus, gelaran Al Sheikh Al Munafiqun Wal Kafirun sesuai benar untuk tompok-tompok bAhlul PAS yang kini diam termanggu menyembunyikan kemunafikan mereka!  

Setelah mengakui tiada keperluan negara Islam, Hadi Awang terus "konsisten" dengan berkata tidak mahu pula menjadi PM!  Kehkehkehkeh...

Mana mungkin harus dipercayai kata-kata manis itu kerana kita baru sahaja melihat Hadi Awang mempertahankan karier politiknya, sekaligus membuat pusingan U turn dari pro ularmak kepada pro Anwar.  Survival factor tu...  legasinya pula sedang dituruti oleh anaknya dalam Dewan Pemudi PAS!

Watak malu-malu kucing ini bukanlah asing.  Hadi Awang sebenarnya mahu jawatan itu. Kenyataannya berunsur "reverse psychology" semata-mata.  Jgn pernah percaya andai dia tidak mahu menjadi PM.  Dia mahu dirayu, dipujuk, agar esok lusa boleh dia berkata "orang dah letakkan kepercayaan kepada saya dan perjuangan "Islam"... jadi WAJIB saya penuhi amanat ini." 

Kalau dengan golongan PAS ini, janganlah ingat mereka tiada nafsu serakah... ambil jalan mudah, tgk sahaja ostat-ostat yang berbini-bini-bini, cerai-cerai-cerai dan khalwat-khalwat-khalwat.  Terlalu banyak kriteria-kriteria keserakahan mereka... ini pula tak mau kuasa... CEH!!!  

Andai benar tidak mahu berkuasa, maka pada tercipta suatu sejarah pada bulan JUN 2011 ini, PAS mengistiharkan diri mereka sebagai "keldai" politik DAP laknatullah yang paling tegar!

2 comments:

  1. HADI BESI = KELDAI OF THE MONTH
    KEHKEHKEH

    ReplyDelete
  2. Assalam Bro

    Manusia mana yang tidak mahu berkuasa. Kalau Hj Hadi tak mahu jadi PM, kenapa masih nak jadi Presiden PAS.... hehehee... Serah aje kat Mat Sabu... lagi cepat PAS terkubur... Mat sabu lagi pandai dari Hadi... Negara Kebajikan...wakakakaa

    ReplyDelete

Kepada yang "Anonymous", sila tinggal nama glamer dibawah komen anda. DAP beromen, Pas tanggung, berani komen, sendiri tanggung...hehehehe.. Terima kasih!!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...