Bersama Berjuang

Saturday, June 4, 2011

MESTI BACA: PAS MIRIP KRISTIAN? SIAPA "BARNABAS", "LOTHAR", "MATTHEUS" DALAM PAS?


Ini adalah bahana mendapat presiden berotak BIOL.  

Sebenarnya, dia sedang bercakap tentang partinya sendiri yang mmg dikenali sebagai paksi kehancuran ummat Islam di Malaysia.  

Kita masih ingat betapa umat Islam berpecah berikutan fatwa-fatwa songsang dan mengarut yang dikeluarkan oleh PAS.  Dan kebanyakkan fatwa-fatwa ini telah pula tidak diikuti oleh mereka sendiri akibat dari kemaruk kuasa. 

Dulu kata wanita tidak boleh bertanding, sekarang kata boleh.

Dulu kata haram undi bukan Islam, sekarang kata wajib.  

PAS hari ini mirip Kristian.  Kenapa GT berpendapat sedemikian?  Kerana dalam Kristian, penukaran beberapa "pegangan" juga terjadi.  Fatwa ditukar demi kuasa dan kesenangan mereka.  Ibarat dari old testament yang diubah kepada new testament.  Mgkin sudah sampai masanya kita letakkan pemimpin-pemimpin PAS satu level dengan Barnabas, Lothar, Mattheus yang berjaya menyelewengkan ajaran sebenar. 

Itu belum lagi seperti Allah juga mencarut, doakan sesama Islam kecelakaan, dan pelbagai fatwa syaitanirrajim yang telah mereka keluarkan.

Itu adalah hasil dari pemikiran dengan akal yang pendek dan sinting.  Tapi PAS masih tidak sedar, ataupun tidak mahu sedar kerana "kemaluan" mereka yang besar pada dosa-dosa silam.  

Dok asyik sibuk menguruskan "Islam" orang lain, diri mereka sendiri rupanya telah jauh hanyut.  Hati mereka menjadi kaku kerana menyangka mereka lah yang benar dan kononnya kesayangan Allah. 

Parti Ajaran Sesat!

1 comment:

  1. salam perjuangan,

    tolong link kan blog saya di blog tuan. blog saya: gerakanantidap.blogspot.com

    blog tuan telah saya link di blog saya.

    TQ

    ReplyDelete

Kepada yang "Anonymous", sila tinggal nama glamer dibawah komen anda. DAP beromen, Pas tanggung, berani komen, sendiri tanggung...hehehehe.. Terima kasih!!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...