Bersama Berjuang

Tuesday, June 14, 2011

IQRA'!!! : SIAPAKAH AMBIGA SREENEVASAN, SI PENGERUSI "BERSIH"?


Dia adalah bekas Presiden Majlis Peguam.  Dari namanya anda boleh meneka bahawa dia adalah seorang hindu dan terlibat dalam perkara-perkara seperti berikut:
  • Pembela dan Peguam yang paling kuat mempertahankan Lina Joy
  • Pendokong dan Penggerak IFC (Interfaith Commission)
  • Sgt pro kepada kes-kes murtad
  • Menyeru rakyat Sarawak buat huru-hara seperti di Tahrin Square
Dia adalah Pengerusi BERSIH 2.0 yang bakal diadakan pada 9 Julai nanti.  Dan dibelakangnya pula adalah Komander Mat Sabun dari Batalion 121 PAS PIS PUS.

Tidakkah PAS sedar mereka bekerjasama dengan siapa?  IFC sendiri adalah penyokong kuat Fuckatan dan tentunya mereka punya agenda tersendiri dalam BERSIH 2.0.  Matlamat mereka adalah untuk menghancurkan UMNO dan BN yang berjaya menyekat mereka dari memperkotak-katikkan agama Islam sehingga kini.

PAS sekadar alat kerana sudah terbukti PAS adalah keldai tunggangan politik paling setia dengan tuannya.  Dan suara PAS setaraf BACUL, maka tiadalah takut IFC kepada PAS!

APA PENDIRIAN UMAT ISLAM?  APAKAH MAHU MEMBIARKAN NEGARA KUCAR KACIR DAN HURU HARA DIPERMAINKAN OLEH KAFIR HARBI?

4 comments:

  1. Terima kasih menjelaskan. Teruskan bro.

    ReplyDelete
  2. Salam. Orang seperti ini elok di tahan dgn akta ISA. Sumbat kat dlm. Menteri 'Amaran' kena serius dlm hal ini. Jgn bagi muka pada mereka2 yg terlibat.

    ReplyDelete
  3. Salam. Orang seperti ini elok di tahan dgn akta ISA. Sumbat kat dlm. Menteri 'Amaran' kena serius dlm hal ini. Jgn bagi muka pada mereka2 yg terlibat.

    ReplyDelete
  4. NasrulSafiq,
    Teruskan bersama GT untuk pendedahan yang lain. terima kasih kerana sudi jenguk blog cokia dari blogger tepi jalan cam GT nih..

    IBM,
    Menteri Amaran dah habis serius tuuu.. tu yang bagi amaran keras tuuu...

    ReplyDelete

Kepada yang "Anonymous", sila tinggal nama glamer dibawah komen anda. DAP beromen, Pas tanggung, berani komen, sendiri tanggung...hehehehe.. Terima kasih!!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...