Bersama Berjuang

Tuesday, June 21, 2011

GEMPAR!!! PAS BERGELORA!!! GOLONGAN ULAMA BERTINDAK BALAS!!! PANGLIMA ERDOGAN PERTAMA "MATI KATAK"!!!


Ramai yang tahu penguasaan penuh golongan Erdogan terhadap PAS menyaksikan "pengusiran berskala besar" golongan pro ulama.  

Ostat kita, Azizan Razak membuat kejutan dengan mencantas "pemikir" merangkap "pakar" ekonomi paling "hebat" yang pernah dilahirkan oleh PAS, iaitu Mahfuz Omar.  Mahfuz yang mempunyai standard pemikiran SRP telah menggemparkan dunia dengan hujah-hujah ekonominya.  Lihat sahaja parlimen Pokok Sena yang diwakilinya, kemajuan kawasan itu mengalahkan Silicon Valley!

Tindakan ini amat mengejutkan pemerhati politik di saat penguasaan Erdogan dilihat cukup ampuh dilindungi oleh pemegang kunci syurga dan syaitan besi bisu.  Apatah lagi panglima khalwat turut sama memimpin hierarki PAS. 

Sah!!!  Golongan ulama sedang membuat pembalasan terhadap penghinaan yang dilemparkan kepada pemimpin-pemimpin mereka pada maktamar yang lalu.  Dan gelora ini mgkin akan berlanjutan ke negeri-negeri lain.

Atau;

GT melihat perkara ini sebagai "jalan selamat" bagi PAS Kedah untuk tetap setia dengan perjuangan ulama berbanding liberal fahaman Anwarista. 

Jalan selamat bermaksud mencuci "noda" dan "dosa" yang dipalit oleh golongan Erdogan yang sama sekali menghakis kepercayaan totok PAS Kedah.  Apatah lagi apabila perubahan dasar perjuangan PAS secara tidak langsung membuat kematian syahid ikon PAS Kedah iaitu Ibrahim Libya yang difatwakan PAS dipersoalkan semula.  Syahid atau ..... ?  Biarlah anda atau seelok-eloknya ahli PAS yang menilai...

Seharusnya ahli PAS Kedah cukup marah dan bengang dengan perjuangan Islam PAS yang akhirnya dikhianati oleh PAS sendiri.  Mgkin juga ahli PAS Kedah sedar mereka telah jatuh "kafir"!

Mgkinkah ini adalah strategi menghadapi pilihanraya semata-mata?  Mat Sabu juga pernah "ditidurkan" beberapa ketika gara-gara gila betina, sebelum bangun semula... 

Yang penting, rakyat Malaysia jangan tertipu.  Bentuk tindakan yang mudah, jangan undi PAS atau kuncu2 Fuckatannya. 

Setel!!!

1 comment:

Kepada yang "Anonymous", sila tinggal nama glamer dibawah komen anda. DAP beromen, Pas tanggung, berani komen, sendiri tanggung...hehehehe.. Terima kasih!!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...